19 thoughts on “Coperta vol. 12 “Vampirii sudului”

  1. SkyAngell spune:

    Ku siguranta e un pic diferita de celelalte dar mie imi place

  2. edyy spune:

    stii cumva cand apare si in romania?

  3. Moniq spune:

    Salut dragi fani ai seriei de succes Vampirii Sudului, ce concluzie trag eu din aceasta imagine, este ca Sookie cu puterile ei de zana va putea deschide si portale:D vedeti, are in mana o scrisoare;))

  4. Ilona spune:

    Eu cred dupa coperta ca va ramane cu alsed( nu-mi amintesc cum se mai scrie dar se pronunta “alsid”. Ma refer la varcolac”

  5. felix the cat spune:

    din coperta asta inteleg ca sookie va folosi cluviel d’or(parca asa ii spune) sa calatoreasca in lumea zanelor.eu una abia astept sacitesc volumul! I can’t wait!!!

  6. Ericbill spune:

    Asa e nu prea seamana ..dar are cateva elemente din celelalte coperti…de exemplu …In cea “Moarta pentru toti” apareau niste lupi..deci s-ar putea sa fie vorba de niste varcolaci dusmani…nu doar despre Alcide…Sunt sigura ca orice ar fii..va fii suuper faina!:))

  7. balla spune:

    pe un alt blog am citit ca e cea mai lunga carte si ca sookie va fi rapita de un barbat pe care il credea mort.eu cred ca barbatul acela ar fi: a) andre copilul lui sophie-anne mort in explozia din rodhes dornic sa se razbune;b)colman,tatal copilului lui claudine,c)appius liviuss occlela(iertati daca am scris gresit);d)printul zana,fratele lui niall,cel care a omorato pe claudine;e)barbatul care i-a ucis parintii si a rapit-o in vol.9; si poate multi altii.spunetimii parerea voastra.si apropo,care va place mai mult,bill sau eric?mie imi place eric.

  8. bella spune:

    din e oras esti?eu din miercurea ciuc.tu ai vol. 11?

  9. bella spune:

    cu cat l-ai luat?

  10. lavinia spune:

    aveti vol 12?

Lasă un răspuns

