Casa de sticla

Cand am auzit ca apare la Leda aceasta serie m-am hotarat sa nu mi-o cumpar,deoarece am zis ca va fi inca o serie cu vampiri.(nu ca nu mi-ar place genul acesta de carti,dar din cand in cand mai vreau sa incerc cate ceva nou).
Dar cand am vazut coperta nu am putut rezista sa nu mi-o comand si acum sunt foarte fericita de alegerea facuta,deoarece a devenit seria mea favorita!
Ce m-a impresionat la aceasta carte a fost faptul ca eroina principala nu se indragosteste de personajul nou si misterios care ascunde un secret teribil si anume ca este:vampir,ci din contra lupta impotriva acestui tip de creatura.
Claire Danvers se muta din campus intr-una dintre cele mai vechi case din Morganville,din cauza Monicai si a prietenelor sale,care ii faceau „zile fripte”.In Casa de sticla locuiesc 2 baieti(Shane si Michael)si Eve.La inceput,cei trei,nu vror sa o lase sa stea cu ei,din cauza varstei sale,dar dupa ce Claire este cautata de catre politisti acest lucru se schimba.
Claire isi continua viata ca si pana acum,desi descopera un secret inspaimantator despre orasul Morganville(este plin de vampiri),dar si despre Michael.(este vizibil doar dupace apune soarele,iar in rest este fantoma si in plus nu poate parasi casa).
Un alt lucru care m-a impresionat la aceasta carte a fost Protectia.Daca ai Protectie si nu ii bagi in seama pe vampiri atunci ei te lasa in pace,altfel poti disparea…pentru totdeauna.Binenteles ca nici din aceasta carte nu vor lipsi scenele romantice,desi nu sunt in numar mare sunt superbe!Veti vedea cum sub acoperisul Casei de sticla se vor naste doua povesti de dragoste adevarate,care pot trece peste orice.Recomand aceasta carte cu caldura,sincer merita fiecare banut!

Totlu:Casa de sticla
Editura romandeasca:Leda
Pret:39.99
Numar pagini:382
Traducator:Adrian Deliu
Continuare:Balul fetelor moarte

Avertisment:
Nu ramaneti pe afara dupa ce se lasa intunericul!

2 thoughts on “Casa de sticla

  1. ioana spune:

    am citit ambele carti aparute si nu pot spune decat lucruri bune despre ele
    te captiveaza de la inceput si te tine in suspans,iar personajele sunt bine definite
    sper sa-ti placa si tie cartile😉

Lasă un răspuns

