Nu plange sub clar de luna

Am citit Nu plange sub clar de luna prin iulie 2010.Parerea mea despre carte este ca desi este „inca o carte cu vacolaci” are ceva special care te tine prins intre paginile ei.Cartea a aparut si la noi,prin intermediul editurii Leda.Momentan nu are nici o continuare,darnu se stie niciodata,deoaece fanii acestei carti au rugat-o pe autoare sa continue seria.

Lumina lunii iti poate schimba radical viata.
Si totul incepe atat de simplu…
Tu. El. Luna.
Te-ai ars!

Shelby Locke este o tanara adolescenta ca oricare alta,preocupata mai mult de intalnirile cu baietii.Intorcandu-se intr-o seara de la intalnirea cu un coleg(Josh)este surprinsa de catre mama ei vitrega Priscilla,care avand o influenta mare asupra tatalui lui Shelby hotaraste sa o trimita pe Shelby la o tabara de reeducare(Canionul Rosu).

Cu indulgenta tatalui sau i se permite sa aleaga tabara in care vrea ea sa se duca,dar Priscilla ii promite ca la prima greseala va fi mutata in tabara Canionul Rosu.
In autocarul care o conduce pe Shelby spre tabara Semilunii,aceasta se imprieteneste cu fiica unui miliardar Ariel,dar il remarca si pe Austin Bridgesal lll-lea,fiul unei vedete rock.

Domnul Winters,supraveghetorul, ii confista rucsacul lui Austin,deoarece gasise in interiorul acestuia niste sticlute cu o substanta ciudata,iar toti cred ca este vorba de droguri,desi Austin spune ca este vorba de medicamente.
Shelby isi schimba total parerea despre Austin deoarece credea ca el se drogheaza.

Austin decide sa-i spuna lui Shelby tot adevarul:ca este varcolac si ca are nevoie de acel ser pentru a tine sub control fiara din el.Shelby este si mai dezamagita deoarece credea ca tipul de care se indragostise ea nu numai ca era un drogat dar mai si mintea.

Pana la urma, Austin reuseste sa fuga din Tasbara Semilunii,dar Shelby nu are tot atat de mult nooc si este trimisa de mama ei in cumplita tabara Canionul Rosu.

Dar oare Austin si Shelby se vor mai intalni vreodata?Ramane sa aflati singuri doar daca veti citi cartea.

Puteti comanda cartea de aici,avand o reducere de 20%+transport gratuit prin curier/posta romana.

7 thoughts on “Nu plange sub clar de luna

  1. ladyandreea spune:

    Am citit-o si mi-a placut tocmai pentru ca nu pune accent pe idea cu „varcolacul’, ci mai mult pe relatiile interumane. Este o carte pe care o recomand cu caldura tuturor, ai ce invata din ea.

    • deea spune:

      sper ca autoarea sa continue seria

      • ladyandreea spune:

        eu m-am obisnuit cu ideea ca este o carte de sine statatoare, asa ca nu pot sa spun ca astept o continuare la acest volum

      • deea spune:

        din cand in cand e bine sa mai fie si una asa,deoarece ma enerveaza cand trebuie sa astept dupa o continuare,iar unele edituri scot cartea respectiva dupa nu stiu cat timp.De exemplu nu mi-am luat Luna plina din cauza ca editura Trritonic publica un volum pe an

  2. Oanna spune:

    O carte foarte frumoasa pe care am citit-o cu multa placere.

    • ladyandreea spune:

      Acum dupa ce am citit si Mai las-o moale cu fantomele, pot sa spun ca pe amandoua le-am incadrat in aceeasi categorie – romane de sine statatoare in care elementul fantastic nu este cel mai important. Ambele pun accent mai mult pe latura umana, pe sentimente, pe evolutia personajelor.

  3. Adelina spune:

    Intr-adevar cartea are ceva special. Mie una mi-a placut cum au conturat-o pe Shelby. Rebela, dar care totusi vrea sa respecte regulile, dar nu prea poate.
    Exista si a doua cartea, doar ca nu e aparuta inca la noi. Eu am citit din ea, e frumoasa, dar nu la fel ca prima.

Lasă un răspuns

