Biblioteca mea(1)

Astazi inaugurez o noua rubrica si asa cum spune si titlul postului este vorba de biblioteca mea.In fiecare sambata va voi arata cate 5 carti pe care le am in biblioteca.

  • Inventia lui Hugo Cabret editura Corint Junior
    Pret:15 RON
  • Nestemata scobita volumul 1 din seria Otravurile din Caux editura Litera
    Pret:39.99RON
  • Jurnalul unui pusti(volumul1)editura Art
    Pret:30RON
  • Magie de-a dreptul ucigatoare editura Corint Junior
    Pret:10RON
  • Viclesuguri de-a dreptul ucigatoare editura Corint Junior
    Pret:10RON
  • 12 gânduri despre „Biblioteca mea(1)

    1. bianca2b spune:

      Cum e „Magie de-a dreptul ucigatoare”?Mie imi place coperta.

    2. ladygabriella spune:

      Se vede ca iti plac cartile mult succes in continuare la citit!

    3. ladyandreea spune:

      Nu am citit niciuna din cele 5 carti pe care le-ai postat tu. Cum sunt, care iti place mai mult?

      • deea spune:

        Mi-au placut mult Magie de-a dreptul ucigatoare si Viclesuguri de-a dreptul ucigatoare sun foarte amuzante,la fel si Jurnalul unui pusti are faze amuzante.
        La Inventia lui Hugo Cabret mi-a placut faptul ca este un roman grafic,iar imaginile sunt superbe.
        Nestemata scobita e o cate mai mult pentru copii,mi s-a parut interesanta pentru ca e unica in felul ei,e ceva ce nu am mai citit pana acum.

        • ladyandreea spune:

          Ok am inteles, oricum cred ca sunt „prea mare” pentru cartile astea, din pacate.

    4. vps spune:

      sa speram ca stralucire de-a dreptul ucigatoare va aparea cat mai repede ( daca va mai aparea vreodata )!:P

    5. vps spune:

      am si eu Inventia lui Hugo Cabret ( care e foarte grea ) si cele 2 din De-a dreptul ucigatoare ( au niste coperti foarte tari…imi place cum sunt facute )

    6. Oanna spune:

      Cartea Jurnalul unui pusti mi-ar placea sa o citesc. Sunt sigura ca este foarte haioasa.

    Lasă un răspuns

