Emily the strange:Zilele pierdute


Emily nu e o fata ca oricare alta. Poarta in fiecare zi aceeasi rochie neagra. E moarta dupa matematica si stiinta. Cele mai bune prietene ale ei sunt patru pisici negre si se da in vant dupa muzica rock si punk.

Iar acum Emily sufera de amnezie: nu mai stie nimic din ce s-a intamplat in zilele pierdute din memoria ei. Habar nu are cine este, de ce se afla in orasul Blackrock si ce legatura are cu fondatoarea lui, Emma LeStrande. Noroc cu acest caiet negru in care-si noteaza tot ce i se intampla, deseneaza pisici vagaboande si harti, lipeste fotografii si face liste care au intotdeauna 13 puncte.

Derutata de faptul ca stie cum sa calculeze viteza finala si sa repare un espressor, dar n-are idee cum o cheama, cati ani are si cum se numeste un pui de pisica, Emily aduna indicii despre identitatea ei si se trezeste in toiul unui conflict in care e mai implicata decat crede.

13 lucruri pe care le vei gasi in primul roman Emily the Strange:

1. Mister

2. Un golem frumos

3. Prastii imbunatatite

4. Patru pisici negre

5. Amnezie

6. poker-calamitate

7. Ponei furiosi

8. Un inspector dubios care urmareste chiulangii

9. Liste cu 13 puncte

10. Un generator de furtuni de nisip

11. Dubluri-fantoma

12. O misiune secreta

13. Urechelnite

Detalii:
Format: 14 x 19,5 cm
Autor: Rob Reger , Jessica Gruner
Traducere: Steluta Voica
ISBN: 973-128-328-9
Editura: Corint Junior
Aparitie: 2010
Numar pagini: 256
Preț: 49.90 RON(puteti comanda de aici avand o reducere de 20%)

Urmatorul volum din seria Emily the strange a aparut pe 10 martie 2010 in strainatate si se numeste:Emily the Strange: Stranger and Stranger

Emily is . . .
1. A mad scientist
2. A cat lover
3. A mural painter
4. A golem builder
5. A virtuo-spastic guitarist
6. A wicked skater
7. A wily troublemaker
8. A poltergeist tamer
9. A mystery solver
10. A master prankster
11. An eXtreme procrastinator
12. A happy loner
13. A unique individual
. . . and now there are two of her.

6 thoughts on “Emily the strange:Zilele pierdute

  1. bianca2b spune:

    Am vazut ca citesti Endymion Spring.Ce norocoasa esti!!Eu nu o gasesc la nici o librarie.M-am gandit sa mi-o iau de pe net, dar ma enerveaza faptul ca tre sa-mi dau CNP-ul.Cum e cartea?

  2. deea spune:

    am citit 50 de pagini si imi place ff mult.poti da cnp-ul unuia dintre parintii tai.(eu asa fac deoarece nu am buletinul tot timpul la mine).O poti lua de pe net la 10 lei.

  3. vps spune:

    are doar 2 volume?

Lasă un răspuns

