23 de gânduri despre „Nou in biblioteca!(2)

  1. bianca2b spune:

    Le-ai comandat prin curier sau prin posta?

  2. bianca2b spune:

    Dar de ce ai scris ca e a doua oara cand postezi La curier ?Te intreb pentru ca am cautat in Search primul La curier si nu am gasit nimic.

  3. ladyandreea spune:

    le-am comandat si eu dar cu Posta Romana

  4. MajinVegeta spune:

    Vad ca si tu ai paperback Tunele 2:))

  5. MajinVegeta spune:

    Mda pe net nu prea sunt in stoc multe chestii 😉

  6. MajinVegeta spune:

    Vreau si io sa comand Tunele.E o carte misto?

  7. MajinVegeta spune:

    E foarte interesanta cartea dar cred ca si foarte captivanta,este?Ei bine stiu unde se vor duce banii mei dupa ce termin „Vampiratii”.Magie de-a dreptul ucigatoare ai citi?Cum e?Caci a mea va veni saptamana viitoare

  8. MajinVegeta spune:

    Despre coperta.Ce pufu naibii cica are?:)) Vreau sa stiu ca acuma e pe drum 😉

  9. MajinVegeta spune:

    Salut! Eu din nou :)) Ei bine eu acuma vreau sa cumpar de la corint junior un pachet de 3 milioane(300 de lei) M-am hotarat sa cumpar ultimul volum Vampiratii(e indispensabil,am inceput seria si-mi place),seria Tunele si seria Septimus Heap fara prima carte care din nefericire nu este in stoc.Fac bine ceea ce fac?Nu cumpar ceva gresit? Deea,daca crezi ca nu merita trimite-mi un mesaj oricum cu parerea ta despre carti si daca se poate o lista cu ce ar merita sa cumpar de la Editura Corint Junior 😉 Scuze ca v-am plictisit cu romanul de mai sus dar am nevoie de ajutor! 😀

  10. MajinVegeta spune:

    Ohoo:) Cronicile Wardstone le-am citit de mult 😀 Oracolul pare interesanta.Multumesc:D

  11. MajinVegeta spune:

    De Gideon hot de buzunare ai auzit?

  12. MajinVegeta spune:

    Nici io n-am citit-o insa am auzit doar cuvinte de lauda despre ea.Va ocupa un loc in biblioteca desi dorinta asta a mea se clatina.Continuarea nu a aparut din 2007 😦

Lasă un răspuns

