Book Blogger Hop!(1)

Astazi mai inauguez o noua rubrica:Book blogger hop!Din cand in cand voi posta cate o intrebare referitoare la carti.(voi da si eu raspunsul meu).

Intrebarea de astazi este:

Ce citesti acum si de ce?

Raspunsul meu:Acum citesc Mai las-o moale cu fantomele,deoarece am auzit numai lucruri bune despre ea,iar povestea mi se pare superba,dar si diferita fata de ce am citit pana acum.Si voi nu gasiti interesant sa puteti vorbi cu fantomele?Ei bine,protagonista cartii Mai las-o moale cu fantomele,le prefera pe ele in locul oamenilor!

3 gânduri despre „Book Blogger Hop!(1)

  1. Daniela spune:

    Draguta rubrica. 🙂

    Acum nu citesc nimic, pentru ca astept sa primesc cartile de la Leda si nu vreau sa incep o carte noua. „Ma pastrez” pentru Bal mascat, Nopti de sucub si Mai las-o moale cu fantomele. 😀

  2. Oanna spune:

    Si eu am citit Mai las-o moale cu fantomele, mi-a placut mult de tot.
    Acum citesc Dubla constrangere tot de la editura Leda.

Lasă un răspuns

