Book blogger hop!(2)

Acum vreo 2 saptamani am inaugurat o noua rubrica pe blog si anume:Book blogger hop!Astazi m-am hotarat sa mai adaug o postare si la aceasta rubrica.

Intrebarea de astazi este:

Ce crezi ca este cel mai important intr-o poveste:subiectul sau personajele?

Raspunsul meu:Grea decizie!Pentru mine subiectul este important atunci cand citesc sinopsis-ul unei carti,deoarece imi face o idee despre carte.Dar cand citesti povestea si intalnesti personajele,le descoperi sentimentele,gandurile iti dai seama ca ele sunt cele care conduc povestea!Parerea mea este ca personajele sunt cele mai importante!Voi ce parere aveti?

5 gânduri despre „Book blogger hop!(2)

  1. ioanaraluk95 spune:

    inaite sa citesc cartea ma uit mai intai la spate sa vad daca imi atrage atentia daca nu nu o cumpar
    desi daca o vad pe net si are numa comentari bune o incerc:D

  2. Crys ~ Miky spune:

    Subiectul. Pe parcurs, personajele se schimba, ori raman aceleasi, dar ideea in sine trebuie respectata. Si personajele sunt importante (fara ele nu exista subiectul ca sa zic asa) dar dak personajele sunt puse in situatii care nu iti plac, nu te atrag, etc… e degeaba 😀

  3. ladyandreea spune:

    Daca un autor stie sa creeze o poveste interesanta cu siguranta va stii sa contureze si niste personaje frumoase, deci din punctul meu de vedere cele doua elemente merg mana in mana.
    Personal inainte sa cumpar o carte citesc cateva recenzii si daca am ocazia o si rasfoiesc putin inainte de a mi-o lua. Asta in cazul unor carti noi, nu se pune problema in situatia in care imi cumpar o carte clasica.

Lasă un răspuns

