12 gânduri despre „Nou in biblioteca!(4)

  1. mada spune:

    mi-am cumparat eu sunt numarul patru si abia astept sa o citesc.voi ati citit-o?cum e?

  2. Alina spune:

    am primit cartea:D am si citit putin din ea. interesanta

  3. vps spune:

    mi-a ajuns si mie eu sunt numarul 4, dar inca nu am timp sa ma apuc de ea…

  4. behaituloilorsiglasulpastorului wordpress,com spune:

    Aveti cumva curiozitatea sa cititi sii cartea aceasta, tradusa in limba noastra ? http://supranaturalul.wordpress.com/?

  5. RRoxana spune:

    Cum e „Fetele bune ajung in Rai , Fetele rele ajung unde vor”?

Lasă un răspuns

