Wait for friday!(4)

Cartea va aparea in strainatate pe 21.6.2011

Violet Willoughby nu poate crede in fantome,dar ele cred in ea.Dupa ce petrece ani cu mamei sa,Violet este la fel de sceptica in privinta aspectelor legate de supranatural.
Acum, deoarece este vizitata de o fantomă foarte persistenta, a cuiva care a suferit o moarte violentă, Violet nu mai pot ignora abilitatea sa. Ea trebuie să afle ce încearcă aceasta fantoma să-i comunice, şi rapid, deoarece criminalul este inca in libertate.

Speriata sa nu scape unica ei sansa de a scapa de mama ei printr-o casatorie avantajoasa,Violet pastreaza pentru ea secretul abilitatii sale.
Singura persoană care o poate ajuta este Colin, un prieten pe care il stie inca din copilarie, şi de care ea s-a indragostit. El înţelege ce ii spune Violet, dar ajutand-o pe această cale înseamnă că niciodată nu ar putea fi împreună. Violet poate găsi o modalitate de a ajuta această fantomă, fără a distruge sansa ei la un viitor fara minciuni?

10 thoughts on “Wait for friday!(4)

  1. Alina spune:

    Si la noi cand apare?

  2. mada spune:

    dupa ce am citit fortele raului absolut si primele 3 volume din seria anita blake am inceput sa ador si cartile cu necromanti si fantome.mi-ar placea ca acest volum sa fie publicat si la noi.pare foarte interesant,iar coperta e fumoasa.

    • deea spune:

      eu nu am citit anita blake din cauza ca editura Tritonic nu le prea publica.cum e?

      • mada spune:

        mie mi-a placut mult si am trimis multe mail-uri editurii tritonic rugandu-i sa publice si celelalte volume,dar se pare ca nu au de gand.e o serie interesanta,anita e necromanta si e fosta vanatoare de vampiri.dar de cand lumea stie despre existenta lor nu mai pot di ucisi decat daca comit infractiuni,iar anita ajunge sa lucreze pt conducatorul vampirilor din oras,jean claude(neinspirat nume😀 )de care se si indragosteste.

      • deea spune:

        in acest caz pacat ca nu le publica.pare interesanta seria.

  3. Oanna spune:

    Foarte frumoasa descrierea cartii cat si coperta. Mi-ar placea sa apara si la noi cartea.

  4. Oanna spune:

    Este adevarat ca mi-ar placea sa apara si in Romania cartea insa este si de asteptat ca multe din cartile de dincolo nu vor aparea la noi, poate chiar niciodata.

Lasă un răspuns

