Codul haosului

O carte superba. Un volum rapitor, ce dezvolta noi orizonturi. HERBIE BRENNAN

Este genul de carte pe care merita sa incepi s-o citesti in prima zi de vacanta. Exact ceea ce am si facut. PAUL MAGRS

IN MIJLOCUL JUNGLEI PERUVIENE ESTE PE CALE SA FIE DESCOPERIT UN SECRET ULUITOR…

Tatal lui Matt a disparut. Parintele, un eminent arheolog, i-a lasat baiatului doar un mesaj criptic si cateva instructiuni bizare – indicii care il conduc catre un misterios Julius Venture si ii calauzesc pasii in cautarea deosebit de primejdioasa a unei comori.

Curand, Matt traverseaza continente, descifreaza coduri si exploreaza ruine antice – urmarit de dusmani monstruosi. Daca vrea sa-si mai revada tatal, Matt trebuie sa descopere primul comoara. Toate drumurile par sa-l conduca in acelasi loc – o piramida magnifica, ascunsa in jungla peruviana.
Lumea inca nu este pregatita pentru ceea ce Matt este pe cale sa descopere – un secret ce va rescrie cartile de istorie si va dezvalui cel mai maret mister posibil: Atlantida.

CODUL HAOSULUI

Detalii produs
Format: 14 x 18 cm
Autor: Justin Richards
Traducere: Sorin Voinea
Editura: Corint Junior
Aparitie: 2009
Numar pagini: 448
Preț: 49.90 RON

Puteti comanda de aici(click) cu 20% reducere,iar transportul este gratuit!

3 thoughts on “Codul haosului

  1. vps spune:

    ai citit cartea?
    eu am citit Stapanul dinozaurilor de acelasi autor…in primele 100 de pag au aparut foarte multe personaje si nu le intelegeam legatura..insa cartea a fost exceptionala..intr-o perioada avea un ritm alert si nu o puteam lasa din mana… urmeaza sa imi comand si Codul haosului

  2. Oanna spune:

    Titlul mi s-a parut foarte interesant si dupa ce am citit descrierea m-am convins ca e o carte faina. Imi place si cred ca e plina de mister.

Lasă un răspuns

