7 gânduri despre „Biblioteca mea!(6)

  1. piticmic spune:

    Am citit si eu cartile acestea si mi-au placut foarte mult. Bineinteles cartile sunt mai bune decat filmele, insa si filmele sunt foarte bine realizate 🙂

  2. mada spune:

    acum cativa ani am citit toate cartile din serie si-mi amintesc cu cata nerabdare asteptam sa apara fiecare volum.adoram seria aceasta si inca-mi place mult

  3. vps spune:

    cea mai tare serie:D…

  4. Oanna spune:

    Harry Potter…doamne am citit toate cartile si tin minte cum imi strangeam bani pentru urmatorul volum pe care mereu il asteptam cu cea mai mare nerabdare.

Lasă un răspuns

