Biblioteca mea!(7)


Little brother editura Nemira
Eu sunt numarul patru editura Nemira
Cartea cimitirului editura Nemira

Gazda editura Rao
Fiica tacerii editura Rao

11 gânduri despre „Biblioteca mea!(7)

  1. vps spune:

    imi place ca nemira a publicat eu sunt numarul patru la fel ca si cartea cimitirului si little brothers…vor arata bn pe acelasi raft…

  2. RRoxana spune:

    Eu am citit-o. Mi-a placut mult.

  3. RRoxana spune:

    Ha! Asta inseamna ca merita citita!

  4. Andreea spune:

    Din tot ce vad acolo ,singura care am citit-o este Gazda,o carte care zic eu ca chiar merita citita.O poveste geniala :X

  5. ladyandreea spune:

    De aici eu nu am decat Gazda, pe care sigur ca am citit-o si mi-a placut.

  6. Oanna spune:

    Cartea cimitirului mi-a atras atentia numai dupa titlu asa ca am cautat mai multe detalii desprea ea….acuma a ajuns pe lista mea de „must read”.

Lasă un răspuns

