18 gânduri despre „Biblioteca mea!(8)

  1. RRoxana spune:

    Ai observat ca Zori de Zi e mai deschisa fata de cealalte? Si are si foaia mai de proasta calitate? Daca nu, ei bine, la mine asa e. Si ma enerveaza, insa ce mai conteaza atata timp cat cartea a fost asa de… minunata. Ai citit Damnare? O vad acolo in spate. 😀

  2. vps spune:

    cred ca arata mai bine sectiunea „Biblioteca mea” daca pozezi cartile ca aici:D…asa o sa vedem si ce dimensiuni au si cum arata:D…
    ai citit Amurg? daca da, care dintre carti este cea mai interesanta…

    • deea spune:

      sincer toate sunt frumoase in felul lor.in prima facem cunostinta cu personajele,in a2a suferim alaturi de bella(cand o paraseste edward)etc.Chiar merita citita,mai ales ca ea a fost printre primele carti cu vampiri publicate si la noi

  3. vps spune:

    imi place knd vad poze ca astea si in spate sa se vada celelalte carti…si la unele nu se intelege bine si ma gandesc…care-o fi cartea aia:)):))

  4. ladyandreea spune:

    Le am pe toate, mai putin Noua si scurta…, mi-a duc aminte ca le-am citit pe nerasuflate. Nu vedeam nimic decat povestea asta.

    • RRoxana spune:

      E draguta cartea aia. Noua si scurta… 😀 Insa a fost cam scurta ca sa te atasezi de personajul principal 😀 Si eu sincer, prima tura ma asteptam ca Bree sa fie un baiat :”>

  5. Oanna spune:

    Superbe cartile Twilight, le-am citit si eu 😀

  6. ladyandreea spune:

    a te cred, la mine a fost o toana, o furie de moment. Am terminat seria si am reluat-o. Acum m-am mai linistit, sunt multe carti de citit. La momentul acela piata de literatura paranormal romance era destul de saraca.

    • Oanna spune:

      Da asa e…cand a aparut twilight nu erau aparute atatea carti ca si acuma.

      • deea spune:

        Totusi pe mine ma bucura acest lucru,deoarece cand am terminat Amurg am crezut ca nu voi mai gasi o carte care sa imi placa atat de mult,dar se pare ca m-am inselat

      • Oanna spune:

        Da asa am crezut si eu atunci dar uite ca au aparut foarte multe carti faine si continua sa apara ceea ce normal ca ne bucura pe noi fanii acestui gen de carti.

Lasă un răspuns

