Concurs!(1)

Update:


Astept datele castigatoarei pe deeablog[@]yahoo[.]com pana maine seara.
M-am hotarat sa organizez un concurs avand ca premiu o carte de la mine din biblioteca si anume:Campionul din Arkansas.Tot ce trebuie sa faceti,este sa trimiteti un mail la adresa deeablog[@]yahoo[.]com, cu raspunsul la intrebarea: Care este cartea voastra favorita? si numele vostru real(nume+prenume).

Castigatorul va fi ales prin tragere la sorti miercuri,23 martie.(ora 20:00)
Perioada de desfasurare a concursului este 16.03-23.03(ora 17:00).

Pentru cei care vror sa aiba sanse duble,tot ce trebuie sa faceti este sa lasati minim 3 commuri pe blog(nu conteaza la care postare).

Mult succes!

20 thoughts on “Concurs!(1)

  1. mikaella15 spune:

    Sper ca acest giveaway n-are nici o legatura cu ceea ce am spus in legatura cu Avocatul strazii…poate nu sunt la fel.:(

  2. vps spune:

    am 2 intrebari:d…poate fi vorba de o serie de carti sau doar o carte anume…si…trebuie sa argumentam de ce ne place?

  3. RRoxana spune:

    Am trimis si eu! L-ai primit? Si cred ca am 5 comentarii..nu?😀

  4. ioana spune:

    ai spus ca trebuie sa dam 5 comm la orice postare nu numa la asta si eu am dat comm sub numnele de ioana😐

  5. vps spune:

    Sunt singurul baiat:P…

  6. ioana spune:

    eu iti multumesc acum va trebui sa asteptam castigatorii BAFTA TUTUROR

  7. RRoxana spune:

    Uau, multumesc! Sper ca ai primit emailul.😀

  8. vps spune:

    of! Atat de-aproape!:))
    Felicitari Roxana!

Lasă un răspuns

