Fior – seria Lupii din Mercy Falls, vol.I

De mulţi ani Grace îi observa pe lupii din pădurile aflate în spatele casei ei. Un lup cu ochii galbeni – lupul ei – a reprezentat mereu o prezenţă fără de care nu mai putea să-şi închipuie viaţa. Între timp, Sam trăia două vieţi: iarna, în pădurea îngheţată, protejat de haită şi mereu în compania unei fete neînfricate, iar vara, puţine şi preţioase luni petrecute ca om… până când frigul îl făcea să se transforme la loc. Acum, Grace face cunoştinţă cu un băiat cu ochii galbeni, care i se pare atât de cunoscut, încât i se taie răsuflarea. Este lupul ei, el trebuie să fie. Dar, pe măsură ce iarna se apropie, Sam trebuie să se lupte ca să îşi păstreze forma umană sau să rişte să o piardă pe Grace, dar să se piardă şi pe sine… pentru totdeauna.

Maggie Stiefvater
In curs de aparitie
BIBLIOTECA RAO
Traducator: Laura Frunza
Domeniu de editare: fantasy
Nr. Pagini: 256

Din 8 aprilie in librarii!

20 thoughts on “Fior – seria Lupii din Mercy Falls, vol.I

  1. mikaella15 spune:

    Ce bine ce bine ce bineeeeee!!!!Yuhuuu!!!E foarte buna cartea.Ce bine ca o sa apara!!!^_^

  2. Zipyღ spune:

    Vai cat am asteptat-o, eu crezusem ca aparuse anul trecut, dar uite ca pe 8 apare…..abia astept s-o citesc

  3. vps spune:

    ..in sfarsit…

  4. RRoxana spune:

    Si RAO e una dintre edituri care e lenesa rau de tot si nici nu raspunde la emailuri. Insa ma bucur ca a aparut.

  5. scriscusange spune:

    abia astept sa apara….

  6. ladyandreea spune:

    Ce-i drept muuult am mai asteptat cartea asta, aparuse in catalogul lor anul trecut si s-a tot amanat, dar iat-o in fine…

  7. scriscusange spune:

    abia astept sa apara cartea.

  8. Oanna spune:

    Ce mult mi-am dorit sa apara aceasta carte si uite ca mi s-a implinit dorinta…ce bine-mi pare😀

  9. mia spune:

    stii cumva cand apare volumul 2?

  10. sandra_murder.scene spune:

    toamne… cartea asta e geniala!!!!!!!!!!!!! nu mai am rabdare pana sa apara al doilea volum. stie careva cand o sa apara? D: daca da dati add la : heyletshuggle . va rog mult

Lasă un răspuns

