Luna plina de Kelley Armstrong


O cheama Elena. Este frumoasa, inteligenta si amuzanta. Si cel mai important este varcolac. Singura femeie varcolac din lume. Tradata de iubitul ei, un varcolac, Clay, care o musca si o transforma in ceea ce este acum, obligand-o la o viata plina de transformari secrete, Elena paraseste Haita adoptiva incercand sa se acomodeze vietii umane. Latura animalica pe care incearca din rasputeri sa o anuleze este imediat reactivata atunci cand varcolacul Alfa, seful Haitei, o chema sa salveze Haita, amenintata de criminali odiosi transformati in varcolaci si care incalca teritoriul acesteia ucigand oameni nevinovati. Lupta pentru siguranta si dreptate se trasforma in curand o lupta pentru sine si cu sine pentru o viata linistita. Care va fi deznodamantul, ce se va alege de Haita si cum va opta Elena sa traiasca aflati citind romanul scris de Kelley Armstrong.


A doua luna plina este continuarea romanului Luna plina scris de autoarea de origine canadiana Kelley Armstrong din ciclul „Lumea de Dincolo”.

Elena Michaels este singura femeie varcolac din lume, transformata cu zece ani in urma de iubitul ei. Tocmai cand ajunge si ea sa se obisnuiasca cu aceasta situatie infricosatoare, o tanara vrajitoare ii spune Elenei Michaels ca un grup de oameni de stiinta rapesc fiinte supranaturale pentru a face experimente pe ele. Elena ignora avertismentul. Insa curand va fi confruntata cu adevarul despre „Lumea Cealalta”, cand este rapita si aruncata intr-o celula impreuna cu vrajitoare, vampiri, samani, semi-demoni si alti varcolaci. Elena descopera in scurt timp ca a avea de-a face cu colegii ei captivi este cea mai mica dintre grijile ei. In aceasta inchisoare, cei care au cheile celulelor sunt adevaratii monstri.

21 de gânduri despre „Luna plina de Kelley Armstrong

  1. Andra spune:

    Am citit si eu cartile aparute in Romania si sunt frumoase dar ma enerveaza ca a trecut mult timp de la publicarea volumului 2 si nici nu mai stiu daca mai continua seria:(

  2. mmada1 spune:

    Si eu am citit primul volumȘx…este super…al doilea inca nu am apucat sa il cumpar:D

  3. ioana spune:

    primul volum a fost minunat :X:X:X
    pe al 2-lea nu l-am citit inca 😦 cum e?

  4. ladyandreea spune:

    Le am, le-am citit si mi-au placut, iar Tritonicul se misca foarte greu cu editarea acestei serii, asta daca nu cumva o lasa prada uitarii si pe asta. Of,sper ca nu!

  5. scriscusange spune:

    o suuper carte immi pare rau ca nu ma mai lasa mama sa imi umpar momentan carti…:(

  6. Oanna spune:

    Am citit doar primul volum dar abia astept sa fac rost si de cel de-al doilea.
    Sunt curioasa ce se mai intampla cu Elena si cu Haita.

    • ladyandreea spune:

      doar primele doua volume au legatura cu Elena si cu haita, in cel de-al treilea Page este eroina principala(pe ea o sa o cunosti atnci cand vei citi cel de-al doilea volum).

      • Oanna spune:

        Hmm interesant, nu stiam acest lucru, credeam ca Elena va continua sa fie personajul principal, acum sunt si mai curioasa in legatura cu cartea ….mersi pentru raspuns 😀

    • deea spune:

      Eu nu am citit nici unul,dar e pe lista de cumparaturi>:)

      • ladyandreea spune:

        o vom mai reintalni pe Elena si in alte carti din serie (sunt 10, daca nu ma insel si autoarea inca scrie), dar vom cunoaste si alte personaje supranaturale. o parte din ele le vei descoperi in volumul doi.

  7. Oanna spune:

    wow 10 volume…si la noi nu au aparut decat primele 2 volume.

Lasă un răspuns

