11 gânduri despre „Biblioteca mea!(9)

  1. scriscusange spune:

    suuper biblioteca!
    as vrea sa am si eu asa de multe carti ca si tine …
    te astept si pe la mn pe la Oracol Fantasy cu raspunsuri!;)

  2. RRoxana spune:

    N-am nici o carte din seria „Casa Noptii”. Am vazut atatea pareri de bine si tot n-am reusit sa mi-o iau. Cel mai mult imi place coperta de la Infruntarea. Dar imi plac toate pana la urma.

  3. ioana spune:

    casa noptii este seria mea preferata,am toate volumele si abea astept sa apara si cel de-al 7-lea volum 😀

  4. ladyandreea spune:

    Pe astea le am si eu, dar nu mi-am luat Tentatia si imi pare asa de rau…

  5. Oanna spune:

    Ce biblioteca frumoasa ai….mi-as dori si eu sa am atatea carti 😀

    • deea spune:

      Multumesc.Sincer mie mi se pare micuta(in comparatie cu a altora)

      • Oanna spune:

        In comparatie cu biblioteca mea a ta cuprinde mai multe titluri.
        Din seria Casa noptii nu am reusit sa-mi iau decat primele 2 carti dar sper cat de curand sa fac rost si de celelalte volume.

Lasă un răspuns

