Concurs!(2)

Update:In primul rand vreau sa imi cer scuze ca nu am afisat castigatorul aseara,dar am avut probleme cu internetul.

Si castigatorul este….

Felicitari!Astept datele tale pe adresa deeablog@yahoo.com
Astazi dau startul unui nou concurs sponsorizat de catre editura Nemira.(multumesc mult editurii!).

Premiul este cartea „Eu sunt numarul patru” scrisa de Pittacus Lore.
Tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu la aceasta postare impreuna cu numele vostru real(nume+prenume) si raspunsul la intrebarea:

De ce v-ati dori sa castigati aceasta carte?

Perioada concursului: 6 aprilie-15 aprilie(pana la ora 17:00).Castigatorul va fi afisat vineri,15 aprilie ora 20:00.Acesta va fi ales cu ajutorul site-ului random.org.

Va doresc succes!

Daca aveti nelamuriri lasati un comentariu si eu va voi raspunde cat de repede pot.

37 de gânduri despre „Concurs!(2)

  1. RRoxana spune:

    Nume: Radu Oana-Roxana
    Mi-as dori sa castig aceasta carte pentru ca am vazut filmul, si m-a lasat placut surprinsa. Aflasem intai de carte, apoi de film. Insa cu prima ocazie, am fost la cinema si l-am vazut. A fost exceptional. Nu stiu de ce dar ma asteptam intr-un fel sa imi placa.
    Succes tuturor! Si frumos concurs!

  2. vps spune:

    Foarte frumos concursul, insa nu particip pentru ca am deja cartea. Succes celor care participa!…
    PS: Ce mica mi se pare ca arata Harry Potter si Pocalul de Foc necartonata!!!

  3. ioana spune:

    Nume:georgiu ioana
    Mias dori sa castig aceasta carte pentru ca in primu rand ador sa citesc(de la carti de jules verne pana la carti de melisa marr sau stephenie meyer)si in al doilea rand ador cartile SF(nu sunt singurele caremi plac dar sunt pe locul 1 pentru mine)

  4. ioanaraluk95 spune:

    Nume:Lacatusu Ioana
    Sti cum e vorba aia „Cartea bate filmu”,ei bine orice film facut dupa carte nu e la fel de bun ca si cartea in sine(dupa parerea mea).Am vrut sa citesc aceasta carte inainte de a vedea filmul dar nu m-am putut abtine si acum mi-ar placea sa fac diferenta dintre cele doua.:D:D:D
    SUCCES TUTUROR!

  5. scriscusange spune:

    Nume:Renate Sabine Screpnecino
    Imi doresc cartea pentru ca am auzit ce e superba!Am observat ca se face foarte multa reclama,in special la radio,iar acest lucru m-a facut imediat curioasa!Mi-as dori sa vad ce se intampla,sa traiesc o asemenea aventura(chiar daca e fictiva) precum prezinta aceasta carte!
    Succes tuturor!

  6. ioana alexandra spune:

    Nume: Antone Ioana Alexandra
    as vrea sa castig aceasata carte deoarece imi place f. mult sa citesc ( in special carti cu subiecte supranaturale) si sunt foarte curioasa cum este cartea „Eu sunt numarul patru” ( am auzit numai lucruri bune desprea ea)

  7. Darkflayer spune:

    nume:Vircan Issabel
    De cand am citit descrierea cartii mi s’a parut a fi o carte frumoasa,interesanta care merita citita.Mi’a recomandat’o o prietena ,care mi’a dat cateva detalii.M-a facut si mai curioasa.

  8. ladyandreea spune:

    Nume:Andreea Puf
    Imi doresc mult sa citesc cartea pentru ca atat sinopsis-ul cat si trailer-ul filmului m-au facut foarte curioasa, pentru ca este o carte ce promite multa actiune si nu in ultimul rand pentru ca este tradusa de Ana Veronica Mircea (una dintre traducatoarele mele preferate).

  9. Paula spune:

    Hello!
    Nume: Dragusin Paula-Alexandra
    Mi-as dori sa citesc cartea deoarece am vazut trailer-ul filmului si mi-a placut extrem de mult, dupa cum se spune „cartea bate filmul” si mi-as dori sa citesc intai cartea.

    Kisses!

  10. Andreea spune:

    Nume :Serban Andreea
    Imi doresc sa citesc aceasta carte,deoarece ,consider in primul rand,ca orice carte este o noua lume in care intram .O alta cunostinta ,a cumparat cartea si mi’a descris’o intr-un mod,in care m-a facut sa-mi doresc atat de mult sa intru in aceasta lume numita ,,Eu sunt numarul patru”

  11. lori spune:

    Nume:Wu Ana Maria Loredana
    Prin simplul fapt ca este o carte ma face sa vreau s-o citesc.Pot enumera N argumente,dar primul este esentialul! Si descrierea cartii ma face sa cred ca este o carte ce merita citita!

  12. Dana spune:

    Nume : Brasoava Dana Stefania
    Mi-as dori aceasta carte pentru ca imi doresc de foarte mult timp sa o citesc! Nici nu am vazut filmul…m-am multumit sa vad doar trailerul pentru ca imi place sa citesc mai intai cartea …In cazul meu mereu s-a dovedit ca filmele nu fac 2 lei in comparatie cu cartea! As fi nespus de fericita sa ma adancesc in lumea „Numarului 4” fie si numai din curiozitate pentru ca ador cartile care te transpun in lumi ce trec de barierele mintii…!

  13. georgiana27 spune:

    Sentaliu Georgiana
    Mi-as dori cartea pentru ca imi place genul acesta si mi se pare chiar intriganta cum spune „Trei sunt morti. Eu sunt numarul patru.” Intr-un cuvant – titlul m-a facut curioasa.

  14. Cristina spune:

    Nume: Harja Maria Cristina
    Mi-as dori sa castig aceasta carte pentru ca este una special. De la un timp majoritatea povestilor au inceput sa se repete, nu mai gasim o carte care sa ne atraga atat de mult originalitatea ei si felul cum este conceputa, de la coperta pana la poveste.
    Am vazut filmul si am ramas cu gura cascata de felul cum a fost abordata povestea, credeam ca va fi slabut ca nu va putea sa cuprinda toate efectele speciale, toata magia, dar m-am inselat si l-am inregistrat ca fiind printre top 5 al preferintelor mele.
    Cu siguranta sunt extrem de curioasa sa citesc si cartea, si o doresc enorm, dar acum depinde de norocul fiecaruia.
    Succes tuturor!

  15. Raluca spune:

    Nume:Popa Ana Maria Raluca
    Mi-as dori aceasta carte deoarece m-a captivat pe deplin descrierea ei.Si dupa cum au mai scris si alti concurenti,mi-ar face mare placere sa citesc cartea inainte sa vizionez filmul.

  16. Andreea spune:

    Nume: Cirjan Andreea
    Imi doresc cartea “Eu sunt numarul patru” pentru ca sunt pasionata de science fiction, de lecturi cu eroi pentru care datoria fata de ceva este mai presus decat propria persoana si pentru care speranta continua sa existe chiar si atunci cand totul pare pierdut.

  17. laura8402 spune:

    Nume Ionescu Laura
    Raspuns: Mi-as dori sa citesc aceasta carte pentru ca:
    – iubesc sa citesc si ar fi ceva nou pentru mine sa incerc si ceva mai SF
    – subiectul cartii este ceva ce ma atras din start.La inceput am zis ca nu e genul meu,dar cu cat am citit mai multe despre carte,am realizat ca cu siguranta o voi adora.
    -nu am vazut filmul cu speranta ca poate voi face si eu rost de carte si nu as risca sa stric farmecul cartii.

  18. Oanna spune:

    Nume: Andrei Oana-Andreea
    Mi-as dori mult de tot sa citesc cartea deoarece am auzit de ceva vreme de ea iar din descriere mi se pare pur si simplu minunata si tot o data m-a facut si curioasa in privinta actiunii. Toti cei care au citit-o au avut numai cuvinte de lauda la adresa ei. Am auzit ca exista si film dar nu l-am vazut deoarece am sperat si mi-as dori sa citesc cartea mai intai.

  19. mmada spune:

    Nume: Stoica Madalina

    Imi doresc aceasta carte, pentru ca am citit doar descrierea ei si m-a impresionat, chiar m-a facut curioasa. De vreo cateva zile ma tot bate la cap cineva sa ma uit si la film, insa nu vreau, pana nu o sa citesc cartea:D
    Cred cu tarie ca va fi una buna:X

  20. Dia spune:

    Nume:Ciobotea Diana
    Imi doresc sa castig aceasta carte deoarece mi se pare extraordinara….am auzit multe despre ea….si as dori foarte tare sa o citesc…fiindca intalnim de toate in ea…de la extraterestrii, care pur si simplu ma fascineaza,…pana la magie,dragoste…si nu in ultimul rand aventura,cea care te face sa nu vreai sa mai lasi cartea din mana….si sa visezi cu ochii deschisi,dar si sa iti doresti sa fi in locul personajului.Consider ca este un excelent roman despre extraterestri!
    Succes tuturor participantilor!

  21. Costy spune:

    Andrei Constantin

    As dori sa citesc aceasta carte deoarece sunt un pasionat cititor de SF si fantasy si sunt sigur ca indeplineste toate conditiile pentru a fi o carte de mare succes. Din sinopsisul citit am putut sa-mi dau seama ca este genul de carte pe care nu o mai poti lasa din mana, nu te mai poti dezlipi de ea pana nu ajungi la finalul acesteia. Eu unul nu am mai avut parte de o asemenea lectura de ceva timp si deci sunt sigur ca asta e cartea pe care mi-o doresc si nu voi regreta daca o voi citi.

  22. ioanaraluk95 spune:

    cand apare castigatorul? 😀

  23. Dia spune:

    idem ioana

  24. ladyandreea spune:

    Andreea, ne mai „fierbi mult”! Nu vrei totusi sa ne spui cine-i fericitul castigator?

  25. Dia spune:

    Daaa…sigur probleme cu netul sau cu calculatorul

  26. ioanaraluk95 spune:

    multumesc mult pentru carte :X

  27. Andreea spune:

    Felicitari:)

  28. Dia spune:

    Felicitari norocoasei!

  29. RRoxana spune:

    Felicitari Ioana!

Lasă un răspuns

