Concurs!(3)

Update!
Numar comentarii:
Oanna 107
LadyAndreea 58
Roxana 25
VPS 10
Ioana 14
Scriscusange 8
Dia 6

Si castigatoarea este Oanna,ea avand cele mai multe comentarii.Astept datele tale pe deeablog@yahoo.com.

Felicitari!

Astazi dau startul unui nou concurs avand ca premiu cartea Little brother,publicata si la noi de catre editura Nemira.

Perioada de desfasurare:8 aprilie-17aprilie.

Regulament concurs:Tot ce trebuie sa faceti este sa fiti cat mai activi in perioada specificata mai sus.
Castiga persoana care are cele mai multe comentarii.
Acestea se vor lua in calcul incepand cu data de 8 aprilie(ora 16:00) pana pe 17 aprilie(ora 17:00)

Castigatorul va fi afisat pe 17 aprilie(ora 20:00),pentru ca premiul sa ii poate ajunge inainte de Pasti.

Comentariile trebuie sa aiba peste 3 cuvinte.

Succes tuturor!

Multumiri editurii Nemira!

Daca aveti nelamuriri lasati un comentariu la aceasta postare.

24 thoughts on “Concurs!(3)

  1. ladyandreea spune:

    Am si eu o rugaminte , poti sa-mi spui cum ai obtinut o sponsorizare de la Nemira si in ce conditii? Daca vrei sa-mi zici poti sa-mi raspunzi si pe mail. Multumesc frumos!

  2. ioana spune:

    super concurs :X

  3. ladyandreea spune:

    sunt luate in considerare comenariile lasate din acest moment la toate posturile existente sau numai la cele pe care le vei lasa de azi pana pe 17?

  4. RRoxana spune:

    Ce tare e concursul! Felicitari pentru sponzorizare.

  5. scriscusange spune:

    nu am nici o nelamurire.Bravo tie pentru concursuri si pentru sponsorizari!Tine-o tot asa!:*

  6. vps spune:

    Foarte tare ideea concursului;)

  7. Oanna spune:

    Interesanta ideea concursului.

  8. RRoxana spune:

    Felicitari Oana! Sa ne spui parerea ta!

  9. Oanna spune:

    Nu pot sa cred ca am castigat, multumesc mult.
    Ti-am trimis mail, sper ca l-ai primit.

  10. Andreea spune:

    Felicitari!

Lasă un răspuns

