39 de gânduri despre „Biblioteca mea!(11)

  1. RRoxana spune:

    Tare e mare Angelologia..

  2. ladyandreea spune:

    din ce ai prezentat tu astazi eu am numai Angelologia si am citit-o pe nerasuflate, celelalte dupa coperta cred ca sunt pentru cititori mai tineri, nu cred ca mi-ar placea asa mult.

  3. ioanaraluk95 spune:

    mi-ar placea sa citesc angelologia,pare interesanta :>

  4. scriscusange spune:

    ai o biblioteca de milioane (si la propriu si la figurat!) Foarte multi adolescenti si-ar dori sa aiba ceea ce ai tu .Ai grija de ea ca e o comoara!

  5. vps spune:

    am si eu Septimus Heap 1-3…Vol 4 nu imi place pt ca nu l-au facut ca si celelalte…

  6. vps spune:

    Am vazut ca ai si Araminta Nalucila…eu am numai vol 3:))…Care este cartea de langa Araminta Nalucila?

  7. Oanna spune:

    Pe mine Angelologia ma tenteaza de ceva vreme sa o citesc dar mereu erau alte carti inaintea ei pe care sa le cumpar si sa le citesc. Cand am vazut-o prima data in librarie am ramas surprinsa in privinta numarului de pagini…nu ma asteptam sa fie asa mare.

  8. Oanna spune:

    Am vazut ca Litera are pe site o oferta foarte buna….cred ca voi profita de ea si imi voi comanda si eu Angelologia deoarece de multa vreme vreau sa o citesc si din cate am vazut eu costa doar 25,94 lei.

  9. MajinVegeta spune:

    Esti una dintre norocoase,Deea.Pt ca ai Magie de Angie Sage.In ziua de azi nu se gaseste nici in gaura de soarece 🙂

Lasă un răspuns

