Biblioteca mea!(12)


Sirena de Angie Sage editura Corint Junior
Endymion Spring de Matthew Skelton editura Corint Junior

Araminta Nalucila-Casa mea bantuita de Angie Sage editura Corint Junior
Araminta Nalucila-Sabia din grota editura Corint Junior
Araminta Nalucila-Rapirea broastelor editura Corint Junior

9 gânduri despre „Biblioteca mea!(12)

  1. mmada spune:

    Mama…Deea…ce de carti:X

  2. mmada spune:

    Da…saptamana care vine iti trimit si eu cartea;))

  3. Oanna spune:

    Si mie imi place sa imi organizez si sa-mi aranjez tot mereu biblioteca.
    Chiar daca nu am foarte multe carti imi face placere acest lucru.

  4. vps spune:

    si eu le tot organizez…dar nu mai am loc!:))…Trebe sa imi comand si eu Sirena ( dar e prea scumpa!:)) )…si Expeditia:D

  5. MajinVegeta spune:

    As avea o intrebare despre Endymion Spring:Este o carte groasa(multe pagini,stii la ce ma refer)?

  6. MajinVegeta spune:

    Aha.Ms pt raspuns:D

Lasă un răspuns

