12 gânduri despre „Nou in biblioteca!(7)

  1. Cristina spune:

    Mi-am luat si eu cartea Interviu cu un vampir joi 😀 si am inceput sa o citesc, cred ca sunt pe la jumatate. Este chiar interesanta povestea si modul cum vampirul isi povesteste viata.

  2. ioanaraluk95 spune:

    si am primit sacrificiu final :X
    este superba cartea

  3. Oanna spune:

    Desi am citit mai demult Interviu cu un vampir, mi-am cumparat si eu cartea deoarece vroiam sa o am in propria mea biblioteca.

    • deea spune:

      Eu nu am citit-o,dar ma bucur ca a scos-o si Adevarul,deoarece ador formatul asta:x

      • Oanna spune:

        Si mie imi place mult formatul si aspectul cartilor de la Adevarul iar pretul mi se pare foarte acceptabil. Pentru ca daca ar fi trebuit sa dau 30 si ceva de lei pe ea nu cred ca as mai fi luat-o mai ales ca am citit-o.

  4. RRoxana spune:

    Deea, tu ce zici…Academia Vampirilor sau Casa Noptii prima data? 😀

Lasă un răspuns

