Obsesie de Melissa Marr

Aveam cartea aceasta de vreo 2 luni in biblioteca,dar nu stiu de ce nu am citit-o pana acum,deoarece primul volum mi-a placut enorm de mult.Poate a fost din cauza ca am aflat din descriere ca este vorba de alt personaj si nu de Aislinn(protagonista primului volum).
Si vreau sa ii multumesc si Roxanei ca datorita ei am facut aceasta recenzie:D(cand vreau sa fac o recenzie si ma pun in fata calculatorului nu mai gasesc cuvintele potrivite si pana la urma risc sa renunt)
Acum ma bucur foarte mult ca am citit-o,deoarece si aceasta este superba!

Protagonista acestei carti este Leslie,o fata care nu este foarte fericita,din contra are o viata cat se poate de grea.Mama ei a parasit-o,lasand-o cu tatal si fratele ei,desi mai bine ramanea singura,deoarece acestia ii fac viata foarte grea.
Singura preocupare a tatalui ei este alcoolul,petrecandu-si tot timpul intr-o stare de betie,iar fratele lui Leslie,Ren consuma droguri si o foloseste ca distractie pentru prietenii lui.
De facturi se ocupa Leslie,ea trebuind sa munceasca pentru a face rost de bani,dar incercand si sa pastreze aparenta ca munceste din placere.

Zanele de la Curtea Intunericului se confrunta cu o mare problema:ele se hranesc cu sentimentele muritorilor,dar regele lor nu le poate hrani,el neavand putere suficienta,dar gaseste o solutie si are nevoie de o muritoare pentru a-si indeplini planul.

Obsesia ei este sa isi face un tatuaj…ea crezand ca acesta ii va schimba viata si se pare ca are dreptate,dar nu in modul pozitiv.

Binenteles ca din aceasta carte nu lipseste nici dragostea,dar nici personajele din primul volum(Seth,Aislinn,Keenan).

Mi-a placut foarte mult faptul ca autoarea a incercat sa arate ce inseamna prietenia adevarata,faptul ca unii copii nu au o familie pe care sa poata conta,dar si cum dragostea ii schimba pe oameni(in carte fiind vorba de Regele Curtii Intunericului).

Va recomand cu cea mai mare caldura aceasta carte si abea astept sa apara volumul 3!

10 gânduri despre „Obsesie de Melissa Marr

  1. ioanaraluk95 spune:

    nici eu nu am citit acest volum deoarece avea alte personaje dar recenzia ta ma facut curioasa 😀
    cred ca o sa-i dau o sansa pana la urma :X

  2. RRoxana spune:

    Mersi ca ai facut recenzia! Chiar eram curioasa in legatura cu ea. Si eu o am de ceva timp in biblioteca si nu am citit-o. O sa incerc sa o citesc cat pot eu de curand. 😀

    • deea spune:

      Nu e facuta chiar foarte bine.Nu stiu de ce cand trebuie sa povestesc o carte uit tot ce vroiam sa zic…si nu vreau nici sa divulg finalul sau alte evenimente importante,deoarece stiu cum ma simt eu cand aflu finalul unei carti sau etc:d

  3. ladyandreea spune:

    nu am citit nici unul din volume, dar vreau sa le citesc , probabil la vara.

  4. Oanna spune:

    Am citit doar primul volum dar mi-a placut destul de mult incat sa imi doresc sa il citesc si pe cel de-al doilea.

  5. lori spune:

    Am citit ambele volume,si le recomand!

  6. Andreea spune:

    Nu am citit niciun volum, dar par interesante

  7. Andra spune:

    Pare interesant..

  8. andreyutza spune:

    O carte destul de buna (parerea mea )astept cu nerabdare volumul urmator.

Lasă un răspuns

