Precomanda”Ratacire”de Lauren Kate!

Click aici sau pe imagine pentru a precomanda.

Dragostea nu moare!

Iadul pe pământ… cam asta înseamnă pentru Lucinda Price să fie departe de iubitul ei Daniel. Le-a luat o veșnicie să se regăsească, dar acum el trebuie să o abandoneze din nou, tocmai pentru a o proteja.

La Shoreline, o școală privată exclusivistă de pe coasta de nord a Californiei, Luce are parte de experiențe inedite, dar se află de fapt, în mijlocul unui război în care sunt implicate toate forțele răului. Într-un decor cu totul nou, dar la fel de periculos, ea învață să folosească umbrele ca fereastră către viețile anterioare și descoperă cu ajutorul lor că Daniel nu i-a dezvăluit adevărul întreg. Îi ascunde ceva- ceva extrem de periculos.

E oare posibil ca Daniel s-o fi mințit? E oare posibil ca destinul ei să fie, de fapt, cu totul altul? Câte vieți trebuie să trăiești pentru a găsi pe cineva pentru care merită să mori?

Aventura celor doi îndrăgostiți va continua în volumul al treilea, Pasiune.

9 thoughts on “Precomanda”Ratacire”de Lauren Kate!

  1. ioanaraluk95 spune:

    abia astept sa apara si in librarii :X

  2. Oanna spune:

    Ce mult imi place coperta…este superba.

  3. Beto spune:

    Salut. Am dat intamplator peste blogul tau si imi place ce gasesc pe aici. De aceea doresc ca sa recomandam blogurile printr-un link in lista de bloguri. Daca esti de acord http://biblioteca-prafuita.blogspot.com/ acesta este blogul meu. Titlu: Biblioteca Prafuita. Multumesc

  4. Scarlet.O spune:

    de cand astept aparitia acestei carti
    coperta este superba

  5. Andra spune:

    Waw! Toate cartile sunt geniale!

  6. Andreea spune:

    mai am putin si termin volumul 1 si sincera sa fiu este foarte super la inceput credeam ca va lega o prietenie cu Cam dar dupa am reasamblat puzzel-ul in viata lor si am descoperit ca ii sta mai bine impreuna cu Daniel si apropo imi place si mie un baiat din scoala pe care in cheama Daniel Grigore :)),ma rog mai mult Dan dar e pe aproape😉

Lasă un răspuns

