Nou in biblioteca!(8)

Saptamana aceasta am strans cateva carti si nu am prea am avut timp sa fac un post cu ele:d.


Orasul de Cenusa vol. 2 Instrumente Mortale editura Leda.


Reginele-dragon vol. 2 Trilogia mistica editura LedaAm castigat-o pe blogul It`s a filthy hot mess
Ultimul papa editura Tritonic.Am castigat-o pe blogul Madalinei.

Fantoma de la Opera de la Adrevarul
Mai las-o moale cu fantomele editura Leda.Am castigat-o pe blogul lui Andrei
.
Razboiul reginelor vol 1. cartea 1 Dinastiile editura Tritonic.(Multumesc editurii!In curand concurs:D)
Razboiul reginelor vol 2. cartea 1 Dinastiile editura Tritonic(Multumesc editurii!In curand concurs:D)

Regina Elfa cartea a2a seria Dinastiile editura Tritonic(Multumesc editurii!In curand concurs:D)
A doua luna plina vol 2 seria Femei din lumea de dincolo editura Tritonic(Multumesc editurii!In curand concurs:D)

29 thoughts on “Nou in biblioteca!(8)

  1. ioanaraluk95 spune:

    ce de carti…. :X:X:X:X
    singura pe care am citit-o de aici este Mai las-o moale cu fantomele😀

  2. RRoxana spune:

    Intr-adevar, ce de carti! Lectura placuta, Deea!

  3. mmada1 spune:

    super…..ui ce de carti ai:)))

    Si eu am achizionat ceva carti in ultima vreme…si mai astept inca cevacarti=)))

    spor la citit:*

  4. lori spune:

    Sunt carti foarte frumoase…sper sa ai cat mai mult timp pentru citit!

  5. Andreea spune:

    Spor la citit!😀

  6. MajinVegeta spune:

    Iti doresc si eu: SPOR LA CITIT! Si eu astept niste pachete „grele” si numai am rabdare…Totusi urmeaza tezele,Deea,si vom fi 80% liberi😉 Ce m-as bucura daca as avea si eu atatea carti ca lumea in biblioteca:)) Dar din ce in ce biblioteca mea creste😉

    Inca odata:SPOR LA CITIT,DEEA!😀

  7. Georgy spune:

    wow… ce de carti :X o adevarata biblioteca si de asta imi place :X:X:X:X:X

  8. MajinVegeta spune:

    Deabia astept sa le trec:D Atunci sunt aproape liber si o sa am vreme sa citesc…Stai sa vezi ce comand dupa ce vin Vampiratii 3 si pachetul de-a dreptul ucigator:Vampiratii 4,Tunele1,2,3,4,Septimus heap 1,2 :)) Cred ca o sa am timp sa le citesc.Nu?:))😀

  9. MajinVegeta spune:

    Daca as putea ti-as da:)) Oricum vine vine vara!!!! Cu vacanta!!!Sper ca vor aparea la Targurile de Carte urmatoarele carti din seria Cronicile Wardstone.Ai aflat ceva?:>

    • deea spune:

      In strainatate nu a aparut inca volumul 9,dar nu stiu daca aaparut Bestiarul vraciului(poate ne face editura Corint Junior o surpriza):D

  10. MajinVegeta spune:

    Aha.Mie mi-au spus ca o scot candva prin toamna…Poate ne fac o surpriza si e pregatit pt Bookfest sau Gaudeamus. Sa speram😀

  11. Andra spune:

    Wooww ;x Cate cartiiiii suuuuuuuperbee!

  12. vps spune:

    multe carti..:) nu am niciuna…Spor la citit!

  13. laura8402 spune:

    O gramada de carti superbe! Nici eu nu am niciuna… Spor la citit si sa scapam cu totii mai repede de tezele astea…

  14. ladyandreea spune:

    Felicitari si spor la citit? Eu am din ce ne-ai prezentat tu cinci carti.

  15. piticmic spune:

    Mă uit şi eu de 2 zile la primele 2 volume din seria Instrumentele morţii şi mă întreb dacă merită să le citesc. Până la urmă cred că zilele astea tot o să le citesc, că, un pic aşa, mă roade curiozitatea totuşi.

    • deea spune:

      Ti le recomand!Sunt superbe!Cartea este plina de momente neasteptate,iar personajele sunt foarte bine conturate.Mie imi place la nebunie:x

  16. andreea spune:

    am vazut ca ai ,,Ritualul” si daca cumva l-ai citit spune-mi daca merita sa mi-l cumpar.multumesc

    • deea spune:

      Daca ai citit Jurnalele vampirilor iti poti da seama putin despre felul in care scrie autoarea.Mie mi-a placut mai mult decat Jurnalele vampirilor.

Lasă un răspuns

