15 gânduri despre „Coperta Silence!

  1. ioanaraluk95 spune:

    cu sigurata a treia coperta arata cel mai bine :X

  2. Waryna spune:

    Arata foarte bine coperta a treia…pot sa spun ca e favorita mea:X

  3. RRoxana spune:

    Si mie mi se pare cea mai reusita 😀

  4. Andreea spune:

    Si eu! Cel mai mult imi place cea de-a treia,iar pe locul 2 este prima. 😀

  5. Ana spune:

    PRIMA!!!!!!!!!!!!

  6. Oanna spune:

    Superba coperta, cred ca este preferata mea 😀

  7. Scarlet.O spune:

    superba coperta te lasa fara cuvinte.
    imi place cel mai mult dintre cele 3

  8. vps spune:

    toate sunt faine…mie si a doua imi place!
    Sti cumva…asta e ultima carte din serie?

  9. Andra spune:

    Coperta a treia este cea mai geniala!

Lasă un răspuns

