Hmm…

Update! Ce ziceti de seria Jocurile foamei?
Astept sa propuneti o carte printr-un comentariu la acest post:D.

M-am gandit sa inaugurez o noua rubrica la care sa puteti participa si voi,cititorii blogului.

In ce consta aceasta rubrica?

In fiecare saptamana,la propunerea voastra, voi alege o carte si vom vorbi despre ea(ce parere avem despre cartea respectiva,ce credem ca se va intampla in urmatorul volum,care este personajul principal etc.)

Vreau sa stiu…voi ce parere aveti?

Si daca aveti si vreo idee despre cum sa se numeasca aceasta rubrica va rog sa imi spuneti:D.

18 gânduri despre „Hmm…

  1. ioanaraluk95 spune:

    ar fi interesanta o rubrica ca asta… 😀
    si un nume….ce zici de „Fanii vorbesc” :P(stiu ca nu suna bine dar acum pe moment n-am nici o alta idee)

  2. MajinVegeta spune:

    Aha deci vrei sa alegi tu o carte sau sa supunem la vot?E democratie!:)) Hmmm…Numele:Fanii Vorbesc mi se pare destul de potrivit:P

  3. RRoxana spune:

    Mie imi place. Si Fanii vorbesc e chiar fain, si in ciuda a ce spune Ioana, chiar suna bine 😀

  4. яenate spune:

    Sa sti ca astept sa inaugerezi rubrica:)

  5. Andreea spune:

    Imi place ideea. „Fanii vorbesc” suna chiar bine. 😀

  6. Andra spune:

    Da ..ar fi interesant 😡 Se poatee numiiii.. Parerea conteaza sauu Fanii vorbesc cum a zis Andreea,suna interesant…Chiar nu imi vine ceva in minte acum =]]

  7. vps spune:

    „Fanii vorbesc” ar fi perfect…insa ce carte sa alegem..?:-?

  8. Andreea spune:

    Eu sunt de acord cu „Jocurile Foamei”.

    Azi am primit cartea.Iti multumesc atat tie cat si editurii Nemira 😀

  9. MajinVegeta spune:

    Ei bine ce ziceti de Cronicile Wardstone?:>

  10. ioanaraluk95 spune:

    eu nu am citit jocurile foamei,dar sunt de acord 😀
    sau sange albastru:X:X:X:X

  11. Eu am castigat prima cartee pe acest blogg iar acm astept sa o citescc ^^^ sunt de acordd .. si azi am primit carteea peste o juma de ora ma duc sa o ridic mersi tie si editurii..

Lasă un răspuns

