Fanii vorbesc!(1)

Seria despre care vom discuta saptamana aceasta(incepand de astazi pana saptamana viitoare~joi~) este Jocurile foamei.

Oricine doreste isi poate spune parerea despre cartile din aceasta serie,despre cum ar fi vrut sa se termine,despre personajele preferate,despre personajele pe care nu le suporta,despre filmul ce se va realiza dupa aceste carti etc.

Ei bine,cine vrea sa inceapa:D?

P.S. Aceasta rubrica poate contine SPOILERE!

30 de gânduri despre „Fanii vorbesc!(1)

  1. ioanaraluk95 spune:

    am auzit multe de aceste carti dar n-am avut ocazia sa le citesc…tot zic ca o sa le cumpar,ca o sa le citesc dar nici pana acum nu am reusit sa ma apuc de serie…acum ca apar o gramada de carti noi la LEDA nu stiu ce sa fac….sa cumpar prima carte sau sa mai astept pana cand nu mai am ce citi si abia atunci sa o cumpar,in principiu vroiam sa intreb daca merita citita cartea 😀

    • ioanaraluk95 spune:

      apropo de rubrica….ma bucur ca ai ales numele sugerat de mine :X:X:X:X

      • deea spune:

        Categoric merita!Este superba seria si te tine in suspans de la inceput pana la sfarsit.Avantajul daca o voi citit este ca nu trebuie sa astepti sa apara urmatorul volum:)).Mi-0am ros unghiile pana a aparut volumul 3:-ss

  2. mikaella15 spune:

    Mi-au placut toate cartile,cea mai electrizanta mi s-a parut ultima.Il ador pe Peeta,e favoritul meu,Gale e un bleg si jumate^_^Katniss mi se pare o eroina foarte bine creionata.Actiunea,povestea,rasturnarile de situatie absolut incredibile au fost suuuper!!!Mi-a mai placut dedicatia lui Peeta si relatia dintre el si Katniss,imi mai place si ca au ramas impreuna.
    Azi noapte am terminat volumul trei si sunt foarte fericita ca am citit seria.Merita:((Abia astept sa o recitesc!
    Cat despre film….Liam pare potrivit pentru Gale,actrita care o joaca pe katniss…m-as fi asteptat la cineva cu o figura mai salbatica:|Cat despre Peeta…T_Tnu e blond dar pare sa aiba ceva din bunatatea persoanjului.
    Mi-a mai placut cand Katniss merge la presedintele Snow si au schimbul ala de replici:,,am promis sa nu ne mintim”…pe acolo,nu-mi amintesc exact.Nu stiu de ce,m-a atras scena aia…
    Dar mai sunt multe scene de referinta in carte.Cand Prim moare mi s-a parut sfasietor dar arata ca oamenii mici sunt doar pioni in mana celor mari.Trist…:(
    E o serie pe care nu trebuie sa o rateze nimeni!:)

    • deea spune:

      Nici mie nu mi-a placut Gale.Ma erneva ca se punea la mijloc in relatia lui Katniss cu Peeta.
      Scena mea favorita este din volumul 1 cand Peeta arunca painile in foc pentru a i le da lui Katniss,fie daca ia bataie de la mama lui.
      Sau cum ai spus si tu cand moare Prim…stateam si ma uitam lung la propozitie,nu imi venea sa cred!Tocmai ea!Adica Katniss s-a sacrificat pentru ea,s-a dus in locul ei la Jocurile foamei si totusi s-a ajuns in acelasi punct de plecare.Sau cand moare Rue si partea aia este trista…
      In legatura cu filmul mie nu imi plac artistii alesi.Poate imi voi schimba parerea cand va aparea filmul,in functie de cum joaca:D

    • vps spune:

      si mie mi-a placut mult faza cu „am promis sa nu ne mintim…”
      Da!…cartea e foarte buna, merita citita si pacat ca s-a gatat seria:(…Sper ca autoarea sa mai scoata un bestseller nebun ca acesta..:P:)

  3. MajinVegeta spune:

    Nici eu n-am avut ocazia sa mio cumpar insa aud doar cuvinte de lauda.Din ce fel de categorie face parte?

  4. Andreea spune:

    Pana acum am citit doar primul volum si vreo 5 capitole din cel de-al doilea(nu prea am timp sa citesc in perioada asta:().Din cate am auzit, vol 2 si 3 sunt la fel de bune ca si primul,ceea ce ma bucura foarte mult.
    Am primul volum de cateva luni,dar nici coperta si nici descrierea nu m-au atras sa-l citesc…eram sigura ca nu o sa-mi placa.Dupa ce am citit atatea recenzii si pareri pozitive despre el,am zis sa incerc si eu.Ma bucur ca am facut-o…a fost una dintre putinele carti pe care nu am putut-o lasa din mana. O recomand tuturor!
    Cat despre film,nu stiu,pe Katniss nu mi-o imaginam asa..sunt de acord cu Mikaella15-„m-as fi asteptat la cineva cu o figura mai salbatica”,nici Liam parca nu se potriveste in postura lui Gale…aceeasi parere o am si despre Rue.Foarte multe persoane nu sunt de acord cu alegerea actorului care il va interpreta pe Peeta,dar pe mine,sincer,nu ma deranjeaza.
    De abia astept sa vad filmul!

  5. Timea spune:

    Eu am citit seria intr-o saptamana, si pot sa spun ca a devenit una dintre seriile mele preferate. Peeta e personajul meu favorit, si cred ca de aceea imi place cel mai mult primul volum, in care apare cel mai mult. In ultimul volum al seriei chiar i-am simtit lipsa, si m-a enervat foarte mult ca unii au crezut ca e un tradator.

    Cand am aflat ca va aparea si un film am fost foarte bucuroasa, dar acum cu alegerea actorilor incep sa cred ca filmul nu va ajunge la asteptarea fanilor. Sincer actorii principali nu se potrivesc cu rolul lor, si nu numai eu ci si altii zic. Jennifer e o actrita foarte frumoasa si foarte talentata, dintre cei alesi cred ca ea se potriveste cel mai bine. Cat despre Josh, e dragut… si cam atat. Hunter Parish ar fi fost o alegere mai buna pentru rolul lui Peeta. Iar Liam nu l-am placut niciodata, si cred ca niciacum n-o sa-mi placa de el. In fine, sunt curioasa sa vad cine il va juca pe Haymitch. Sunt curioasa cum va fi filmul, dar din experientele mele nu o sa am asteptari prea mari, asa macar n-o sa fiu dezamagita.

  6. RRoxana spune:

    Partea mea preferata a fost cand Finnick si Katniss l-au speriat pe Peeta :)) Am ras atunci o gramada. Cartile astea mi s-au derulat in fata ochilor exact ca un film.. Si cat am mai plans dupa Finnick si dupa Prim… Si dupa Rue. Extraordinare cartile. M-au omorat. Deci personajul meu preferat e Finnick. Da, si mie mi-a placut faza aia cu „am promis sa nu ne mintim” Si totusi mi-l imaginam pe Snow un chinez, habar n-am de ce! Insa asa mi l-am imaginat eu :))

  7. Cristina spune:

    Mi-am cumparat si eu searia saptamana aceasta, am zis ca trebuie sa o am neaparat si momentan sunt la jumatatea volumului 2, voi reveni la acest post cu pareri legate de intreaga serie, pana acum pot sa spun doar ca se situeaza printre favoritele mele, demult nu am mai citit ceva atat de bun!

  8. Wow… :X:X superb volumul I mersi moolt pentru el :X:X daca nu era blog-ul tau numai ajungeam sa citesc aceasta carte si pe urma toata seria .. fireste inca nu am citit toata seria.. dar sper sa vina mai repede bookfest sa le cumpar pe celelalte doua de acolo.. si firarsi sa fiu.. de ce oi fii citit ca moare Prim :(( ?

  9. Ana spune:

    Dar ce spuneti de Haymitch, de sacrificiul catigatorilor – tributurile Jubileului, al Aparatorului Darius, de comportamentul lui Cinna? Dar de faptul ca in final toata lupta lui Katniss ar putea parea inutila, avand in vedere ce se intampla cu Prim? Oare rezultatul chiar este stabilit dinainte si doar drumul difera?

    • deea spune:

      In legatura cu Prim m-am gandit si eu ca tot acolo s-a ajuns fie daca s-a sacrificat Katniss si i-a luat locul in Jocurile foamei.Dar daca nu se ducea Katniss sunt sigura ca Prim nu mai castiga Jocurile si era posibil ca mama ei si Katniss sa fie atat de sarace incat sa moara de foame.Si mai este si faptul ca in alt mod nu il mai intalnea pe Peeta si era foarte posibil sa moara si el.

      Haymitch este unul dintre personajele mele favorite.Au fost situatii foarte amuzante cu el(de exemplu atunci cadn Peeta si Katniss ca sa-l trezeasca din starea lui de betie au aruncat apa pe el)

      Si Cinna a fost un personaj simpatic.(mi-a parut foarte rau de el).El reusea de fiecare data sa o faca pe Katniss sa arate superb.

  10. Ana spune:

    In ceea ce priveste actorii alesi pentru film- tot nu avem ce face , cum sa ii alegem; personal – actorii alesi nu corespund imaginii pe care mi-am facut-o, dar sa avem incredere, machiajul si tot arsenalul pot face minuni

    • deea spune:

      Si felul in care vor juca.Totusi este bine ca au ales actori destul de necunoscuti.Ca de exemplu daca il alegeau pe Robert Pattison in rolul lui Peeta eu il vedea pe Edward nu pe Peeta.

  11. Ana spune:

    Ha! HA! HA! Abia astept sa vad „Apa pentru elefanti” (mi-a placut cartea ) si „Bel Ami”!.

  12. Cristina spune:

    Ehhh stiu ca trebuia sa ajung ceva mai devreme pe aici, dar timpul m-a cam presat zilele acestea :D. Vroiam Deea sa iti spun ca am terminat seria si am ramas….wow, adica nu mi-am imaginat ca imi va placea atat de mult este uluitoare. Acum vroiam sa te intreb ce parere ai despre „Cantecul spanzuratului” pe mine cel putin m-au impresionat foarte mult versurile si parca mi-o imaginam pe Katniss cantand. As vrea sa introduca scena aceasta in film (bineinteles cand va ajunge la a treia parte, dar pana atunci…. imbatranesc :)) ).

Lasă un răspuns

