Jocurile foamei vs Sange albastru!

Lasati un comentariu la aceasta postare in care sa spuneti despre ce carte ati vrea sa vorbim saptamana aceasta.
Cartea care are cele mai multe voturi va fi aleasa saptamana aceasta.:D

20 de gânduri despre „Jocurile foamei vs Sange albastru!

  1. ioanaraluk95 spune:

    Sange albastru :X

    • deea spune:

      Wow imi place rapiditatea cu care raspunzi:)) Deabea am pus postul:)) E ceva la mijloc:-?

      • ioanaraluk95 spune:

        nu doar ca primesc pe mail atunci cand postezi cate ceva….asa ca postez cate un comm de fiecare data cand primesc vrun mail nou…. 😀

  2. Andra spune:

    Cu siguranta sange albastru :d

  3. Oanna spune:

    Sange albastru 😀

  4. Diana spune:

    Sange albastru:x

  5. RRoxana spune:

    Jocurile Foamei

  6. Raluca spune:

    Jocurile Foamei

  7. Ana spune:

    Am putea discuta despre Jocurile Foamei avand in vedere ca au aparut toate volumele. Dar e incitant si sa discuti despre ce va fi in seria Sange albastru. Oricum, o saptamana trece repede si „locul 2” ar putea fi urmatoarea carte. JOCURILE FOAMEI

  8. Andreea spune:

    Jocurile Foamei…nu am citit Sange Albastru 😀

  9. deea spune:

    4 la 4:)) Urmatorul vot este decisiv:>

  10. mikaella15 spune:

    Jocurile foamei!!!!Am citit ultima carte,Revolta si nu m-am putut opri,pana la 1 am stat,intreaga carte intr-o zi.Sunt fan al seriei!E spectaculoasa!Hai Jocurile foameeei!!!:)

  11. MajinVegeta spune:

    Mda observ ca Cronicile Wardstone nu a meritat locul la vot.Hmmm…oare dc?

  12. MajinVegeta spune:

    Mda parca noi alegeam da oricum…Si urmatorul vot va fi ceva de genu: Cronicile wardstone vs Instrumente mortale.Stiu cine va castiga din moment ce toate alegatoarele au fost fete si doar io un baiat..

  13. MajinVegeta spune:

    Sa nu te superi pe mine dar vreau sa stiu de ce sange albastru si nu cw?

    • deea spune:

      M-am gandit aseara la chestia aceasta si m-am gandit la un lucru:poate nu toti au citit seriile propuse si am ajuns la concluzia:cititorii blogului vor propune carti/serii iar eu voi face un post cu fiecare.Nu stiu daca intelegi ce vreau sa zic.
      Ideea este sa nu mai fie o rubrica saptamanala ci una in care voi posta imediat ce o persoana propune o serie.

      Nu m-am suparat stai linistit.Eu imi cer scuze:D.

  14. MajinVegeta spune:

    Ei bine oricum :)) M-am gandit la o idee traznita :> Ei bine ce zici sa faci o pagina in care fiecare sa spunem daca scriem ceva,daca am terminat o carte scrisa de noi si ,daca avem posibilitati, sa punem capitole pe pagina?:>

Lasă un răspuns

