Fanii vorbesc!(2)



M-am hotarat ca aceasta rubrica sa nu fie una saptamanala ci una in care sa postez ori de cate ori vreun cititor al blogului propune o serie sau o carte.

Seria Cronicile Wardstone este cea de-a doua propusa pentru rubrica „Fanii vorbesc”!

Oricine doreste isi poate spune parerea despre cartile din aceasta serie,despre ce cred ca se va intampla in continuare,despre personajele preferate,despre personajele pe care nu le suporta,despre continuarile ce urmeaza sa apara,despre momente care v-au ramas in minte etc.

P.S. Acest post contine SPOILERE!

32 thoughts on “Fanii vorbesc!(2)

  1. MajinVegeta spune:

    Ei bine ce ziceti despre sansa lui Tom de a distruge pe Cel Rau in cele din urma?Aveti vreo idee despre sfarsitul vraciului?

    • deea spune:

      Banuiesc ca asta se va intampla.Adica el este menit sa faca asta.Cat despre Vraci…nu stiu de ce am o impresie ca va muri:-s.Iar Tom va ramane cu Alice:>

  2. MajinVegeta spune:

    Ideea mea: Vraciul sa mearga intr-o misiune fara Tom dar sa fie prins de diavol.Jumatate de carte sa scrii despre lupta Vraciului cu fii diavolului.Dupa ce va fi prins va fi legat de semnul diavolului cu o funie de sange si pironit in cuie.Tom va afla printr-o viziune si va pleca cu Alice si Grimalkin.Grimalkin se va lupta cu paznicii si fii diavolului iar Tom va pleca la diavol cu Alice.Dupa o lupta sangeroasa cu diavolul Tom isi rupe mana dreapta.Grimalkin arunca lui Tom cele 2 sulite si face o vraja de paralizie catre diavol dandu-si sufletul din cauza energiei stranse pt vraja.Diavolul este paralizat 2 secunde iar Tom si Alice iau cate o sulita si il impung pe diavol?Ce zici?

    • deea spune:

      Ar fi ceva.:d Abea astept sa apara:x

      • deea spune:

        Care este personajul tau favorit?Mie imi place Tom,dar si Vraciul(la inceput mi s-a parut foarte ingamfat,dar dupa aceea am descoperit ca poate avea si simtul umorului cateodata).
        Cel mai mult imi place faza cu „tine-te departe de femeile cu pantofi ascutiti”:))

    • vps spune:

      nu cred ca va fi scrisa cartea din perspectiva vraciului tinand cont ca Tom e pers principal si in toate cartile ( in-afara de cea aditionala ) el a fost in fiecare capitol…insa partea cum este ucis cel rau imi suna bine;)

  3. MajinVegeta spune:

    scrie*

  4. RRoxana spune:

    N-am citit seria asta deci nu citesc nici un comentariu :))!

  5. MajinVegeta spune:

    Pai personajul meu preferat ar fi tot Tom si Vraciul(John Gregory).Insa imi placea si Arkwright😦 R.I.P.Totusi te-ai gandit la ideea: Tom sa moara pt Comitat? Adica atunci cand Urgia era distrusa elimina energie pt ca era un demon.Diavolul cata energie poate oare sa elimine?

  6. vegetamirel spune:

    Si eu:P Dar ma intreb de ce Diavolul nu a ucis-o pe Alice cand s-a nascut?Asa a facut si cu copilul lui Grimalkin(p.s:sunt MajinVegeta)

  7. Andreea spune:

    mi-a placut foarte mult seria desi nu am reusit sa citesc decat primele 4 volume, din pacate…oricum sper ca Tom sa ramana cu Alice pana la final :X

  8. dragos spune:

    hey. se mai gasesc toate cartile astea la magazine?? ca as vrea toata seria. 😛

  9. dragos spune:

    Merci. Dar cred ca o sa gasesc pana la urma la librarii. Nu prea sunt obisnuit sa comand lucruri pe net.😛 Si zici ca e 55 de lei?

  10. dragos spune:

    Ok. Daca le cumpar de pe net, cam in cat timp ajung. Nu gasesc nici macar o carte dein serie la librarii. In afara de ” povestile vrciului <> ” . Dar cred ca asta nu are legatura cu povestea.😀

    • deea spune:

      Daca le comanzi direct de la editura ai 20 % reducere iar transportul prin curier/posta romana este gratuit.Prin curier ajung in 2-3 zile lucratoare,iar prin posta ajung pana in 9 zile.

Lasă un răspuns

