Fanii vorbesc!(3)


Sange albastru este cea de-a treia serie despre care putem vorbi:D.

Oricine doreste isi poate spune parerea despre cartile din aceasta serie,despre ce cred ca se va intampla in continuare,despre personajele preferate,despre personajele pe care nu le suporta,despre continuarile ce urmeaza sa apara,despre autor etc.

Va astept sa discutam!

P.S. Acest post contine SPOILERE!

15 gânduri despre „Fanii vorbesc!(3)

  1. Waryna spune:

    Nu am citit aceasta serie asa ca nu ma pot da cu parerea…
    Oricum…merita sa o citesc?…copertile arata super..

  2. ioanaraluk95 spune:

    eu am citit primele 2 volume care au aparut la noi si mi-au placut mult :X:X:X:XX
    mi-ar placea totusi ca shuyler sa ramana cu jack desi si oliver mi se pare simpatic…..
    cat despre mimi…hm….sper sa dispara cat mai repede(stiu ca sunt rea la faza asta….dar asta e adevaru :P)

  3. aayodelia spune:

    Este o serie foarte frumoasa! :X Am citit primele doua volume si mi-au placut. Totusi mi-ar placea, si sunt aproape sigura, ca Sky va ramane cu Jake, iar pe mine Oliver ma cam calca pe nervi. Pe Mimi nu o pot suporta…mai ales ca incearca sa-i faca rau lui Sky si sper ca Jake sa isi dea seama ce fel de persoana e si sa o trimita la plimbare! :)) Sau cine stie poate ca o sa se intample ceva si ea va deveni unul dintre personajele pozitive. Oricum de abia astept sa apara urmatorul volum :X

    • deea spune:

      Nici eu nu il prea agreez pe Oliver.La fel ca si tine sper ca Sky sa ramana cu Jake,fie daca e vorba de relatia aia a lui cu Mimi.

  4. vps spune:

    nu am citit inca seria, deci nu stiu ce sa zic…insa comentariile ma fac mai dornic sa citesc cartea..
    PS: Urmatoarea postare despre ce va fi?…O varianta: Tunele:D:)

  5. Georgiana spune:

    Eu am citit doar prima carte, si intr-un fel, merita! :)) E un fel de Gossip Girl pentru adolescenti, asa zic francezii. Copertile sunt superbe, apropo.
    Si… ce-as mai putea zice? Il ador pe Jack :)) O urasc pe sora-sa geamana, Mimi 😛 Si imi place Sky la nebunie! (Doar ca mi s-a parut aiurea sa nu te speli pe cap macar o data la o saptamana 😦 ) Totusi, – ha, Mimi! – Sky va face reclama la blugi! Ar mai fi o chestie, totusi… Urasc ca Jack s-a casatorit parca intr-o viata anterioara cu Mimi (si e cat pe-aci s-o faca si intr-una din cartile urmatoare 😦 ) si-a fost indragostit de mama lui Sky! Bleah! Si nu mi-a placut nici faptul ca a confundat-o pe fiica cu mama etc.
    Ma rog, eu pot sa continui in mai departe :)) si ar fi prea aiurea… :))
    O ultima dorinta: vreau sa fiu si eu un Sange Albastru! :X

    P.S. N-am gasit nicaieri cartea a doua in orasul meu!

    • Georgiana spune:

      Mama, cat am scris :))

    • deea spune:

      De ce nu ti le iei de pe internet?Le iei mult mai ieftin,iar transportul este gratuit

    • Ana spune:

      Iarta-l pe Jack – nu e prea (chiar atat de) vinovat avand in vedere „zestrea” cu care vine in spate! Sper doar sa poata rupe lantul!

      Volumul 2 il poti comanda de pe site-ul Leda. Nu renunta la el – volumul 1 oarecum ar fi o introducere, actiunea incepe cu volumul 2

  6. Ana spune:

    Imi place modul nou in cartile de gen (din ce-am rasfoit eu) de a prezenta nemurirea prin reincarnare, cu pastrarea insa a memoriei vietilor anterioare

  7. Maria spune:

    Ador seria Sange Albastrruuuuuuu:x Am deja primele 3 volume:x Sky=bestiala! Mimi= dute’n! Jack=tradator.. cititi vol 3;;)! Oliver=…! Totusi niste carti foarte reusitee!

Lasă un răspuns

