Fanii vorbesc!(4)

Cea de-a patra postare din cadrul acestei rubrici este despre seria Tunele scrisa de Roderick Gordon&Brian Williams.

Oricine doreste isi poate spune parerea despre cartile din aceasta serie,despre ce cred ca se va intampla in continuare,despre personajele preferate,despre personajele pe care nu le suporta,despre continuarile ce urmeaza sa apara,despre autor etc.

P.S. Acest post contine SPOILERE!

29 de gânduri despre „Fanii vorbesc!(4)

  1. ioana spune:

    nici aceasta serie n-am cititt-o iar primul volum nici nu se mai gaseste prim librarii 😦

  2. vps spune:

    wow…asta chiar e o serie buna! Sunt foarte curios ce o sa se intample in volumul 5, mai ales dupa cum s-a terminat vol 4…Oare va muri Drake!!…eu cred ca pana la urma va muri si el si parintii lui Chester…

    • deea spune:

      Si eu cred la fel.Cand a murit tatal lui Will nu mi-a venit sa cred.Adica toata calatoria lui Will a fost pentru a-l gasi pe tatal sau.(desi acesta incepuse sa ma enerveze incepand cu volumul 3.)Cred ca Will va ramane cu Elliott:D

  3. vegetamirel spune:

    Maine o sa-mi vina si mie toata seria:X Deabia astept!

    • vps spune:

      …o sa iti placa muuuult….si volumul 4 se termina foarte frumos si vei fi nerabdator sa citesti 5-ul!

      • vegetamirel spune:

        Azi au venit:X Copertile sunt superbe insa trebuie sa citesc mai intai Vampiratii:Capitanul Sangelui.Scz pt OFFTOPIC dar cine este desenat pe coperta Vampiratii:Capitanul Sangelui?

      • deea spune:

        Spor la citit!Cred ca pe coperta este Connor.(nu stiu sigur)

  4. Andra spune:

    Nici eu nu am citit..dar mi-as dori! 😡

  5. Ana spune:

    Le-am luat fii-mii si ma gandeam daca sa le citesc. Concluzia voastra e ca merita, da?
    Chiar, cum sunt Vampiratii?

    • deea spune:

      Dap:d.Daca ai citit Harry Potter sunt sigura ca iti va placea.

      In legatura cu Vampiratii:Pentru mine a fost o lectura usoara nici foarte sofisticata,dar nici slaba.Este frumos ca dupa ce Connor si Grace( gemenii care dupa moartea tatalui lor fug pe mare)sunt despartiti de o furtuna,capitolele sunt impartite(un capitol este despre aventurile lui Connor,iar altul despre cele ale lui Grace) si tot asa.Eu nu am citit decat primele 2 volume:D.Sunt unele momente pline de suspans si exact atunci se termina capitolul si mai trebuie sa citesti inca un capitol ca sa vezi ce se intampla.

      • vegetamirel spune:

        Exact:D E ca un film nu-i asa? 😀

      • deea spune:

        Dap.Chiar e interesanta ideea cu capitolele>:)

      • Ana spune:

        Multumesc! Nu, nu am citit Harry Potter nefiind foarte impresionata de filme (nu mi-au displacut dar nici placut…) Am auzit insa destule laude cu privire la carti astfel ca pana la urma o sa mi le iau (sau ma rog o sa le iau copiilor mei care insa trebuie sa mai creasca – cel putin cel mic)
        Concluzie: merita citite si Harry P si Tunele OK!

  6. vegetamirel spune:

    Ana,te-as sfatui sa cumperi cat mai repede Vampiratii chiar daca nu o citesc piticii o poti citi tu si in plus au reducere foarte mare pe site-ul editurii.

    Off frate sunt bolnav si n-am putut citi nicio carte:( azi am terminat teza la mate..Sunt 50% liber:D

    • Ana spune:

      Multumesc Vegetarimel! Am luat seria deja. In fapt toate aceste carti fantastice (la propriu si la figurat) le-am descoperit cautand pentru copii literatura „contemporana”, alta decat cea care ne-a fost inoculat ca trebuie s-o citim in copilarie, pentru alternare. Usor, usor am prins EU gustul… Deci acum am pe lista scurta: Tunele, Vampiratii si pe cea lunga Harry P. Dar stiti ceva? Trebuie sa mai si lucrez, naspa nu? Si mai apar si volumele noi la Leda, Litera etc!!!! Bine ati venit nopti albe, Adio somn de frumusete!

  7. vegetamirel spune:

    Deea,eu astept vacanta de vara ca si cum ar fi o lumina la capatul unui tunel intunecos plin cu note mici si profesori pretentiosi =)) Ce zici de asta?:))

  8. vegetamirel spune:

    Sa nu ne abatem de la subiectul Tunele.Tocmai am terminat volumul 3.Mi s-a parut foarte tare si interesant faptul ca Drake are o asociatie in Suprasol.Chiar ca personajul acesta:Drake ma impresioneaza.Ma gandesc ce se va intampla cu Dr Burrows dupa ce a gasit avionul ala si de asemenea cu Celia Burrows.Sunt curios daca vor supravietui.Am o intrebare:Au scapat de gemene?Mi se pare cam prea seaca moartea lor

    • deea spune:

      Nu vreau sa iti stric surpriza,dar oare e posibil ca gemenele sa dispara atat de usor din peisaj:>?Volumul 4 e superb si e plin de evenimente neasteptate….poate prea neasteptate

      • vegetamirel spune:

        Deea,scz pt offtopic dar as vrea sa te intreb.Care serie merita mai mult?Academia Vampirilor sau Jurnalele Vampirilor?

      • deea spune:

        Fiecare e speciala in felul ei.Sincer mie mi-a placut de N ori mai mult Academia Vampirilor decat Jurnalele vampirilor.Acum sa nu intelegi ca zic ca Jurnalele vampirilor este o serie de „aruncat”.Mie nu mi s-a parut cine stie ce deoarece am vazut mai intai serialul care este mult mai complex decat cartile.

        Mi-a placut Academia vampirilor deoarece este ceva diferit(nu mai este clasica poveste muritoarea se indragosteste de fiinta supranaturala ci este prezentata o poveste de dragoste intre 2 dhampiri dar si prietenia dintre Lissa-printesa moroi- si Rose-gardianul ei.)

        Primului volum i-am facut recenzia aici: https://d3sprecarti.wordpress.com/2010/12/25/academia-vampirilor/

  9. vegetamirel spune:

    OMG!Dupa ce am terminat vol 4 Tunele chiar ca am ramas cu gura cascata.Intra in peisaj si tatal lui Drake iar sfarsitul a fost intradevar haios! Jurnalul Doctorului Burrows=Carte pt copii!!:)) Si a fost tare faza aia in care doamna Burrows isi imagina ca cei 2 savanti care o examinau erau 2 Roger Burrows.In mintea mea aia chiar a fost cea mai haioasa parte=))

Lasă un răspuns

