10 thoughts on “Coperta Micutele mincinoase 2!

  1. Andreea spune:

    Imi place:)

  2. vps spune:

    imi placea mai mult prima coperta..

  3. Scarlet.O spune:

    Desi as fi preferat o coperta tie-in la fel ca la primul volum
    aceasta este mult mai draguta decat acelea cu papusi

  4. lori spune:

    Am aceeasi parere ca si Scarlet.O!

  5. Oanna spune:

    Super coperta, imi place!

  6. ioana alexandra spune:

    foarte frumoasa coperta, mai frumoasa decat prima:)

  7. RRoxana spune:

    Mie imi place mai mult prima.

  8. ioanaraluk95 spune:

    ce bine arata :X:X:X:X:X:X

  9. Dragutzaaaa copertaa :X

Lasă un răspuns

