Fanii vorbesc!(5)


Banuiesc ca majoritatea dintre voi au auzit de seria”Casa noptii”,care este publicata si la noi de catre editura Litera.
Imi place foarte mult seria aceasta.Am inceput sa o citesc dintr-o intamplare.Ma plimbam prin librarie si nu vroiam sa plec pana nu imi luam o carte…si soarta a facut sa plec de acolo cu „Semnul”.

Va astept cu pareri despre ce credeti ca se va intampla in continuare si despre ce mai vreti voi!

P.S. Postul contine SPOILERE!

14 gânduri despre „Fanii vorbesc!(5)

  1. ioanaraluk95 spune:

    eu am inceput sa citesc cartile la recomandrea unei colege si apoi nu mai m-am putut dezlipi de ele :)))
    la inceput mi-a placcut de erik si vroiam ca e si cu zoey sa fie impreuna dar m-a dezamagit rau de tot in cartea a4-a si a5-a 😦
    de stark a inceput sa-mi placa inca din primul moment din care a aparut in carte :X:X:X::X
    din cate am auzit stark si zoey vor ramane impreuna la sfarsitul seriei….eu sper sa fie asa :X:X:X:X:X

    • deea spune:

      Si mie imi placea foarte mult de Erik in primele olume si ma enerau Hearth si Loren,dar cand a aparut Stark lucrurile s-au schimbat.Ar fi super sa ramana impreuna cu Zoey:X

  2. Erik a fost dragut si el..la momentul lui dar… acum numai este la fel .Era dulce si dragut cu ea .. acum este posesiv si enervant . Stark este exceptional si o iubeste sincer ; la fel ca si Heath ; pe Zoey..un personaj care nu este niciodata previzibil .
    Si Zoey s-a schimbat de cand a inceput seria ..dar schimbarea ei nu este asa drastica .
    Sunt deacord cu voi Stark sa ramana cu Zoey . Iar Stevie Rae cu Rephaim . Iar Kalona sa se duca naibi =)) .
    Imi pare rau penttru Heath :(…pentru ca si el este dragut cu Zoeyy dar… 😐 .

    O serie exceptionala ..si eu la fel ca tine Deea am cumparat cartea.. nu voiam sa plec pana nu imi luam o carte si am ales tocmai semnul tin minte si data pe care am cumparat-o =)) 2 ianuarie 2011 =)) .

  3. mirela spune:

    am citit seria dupa ce o colega de servici mi-a pus in brate Semnul, initial l-am citit in engleza , mi-a placut si am cautat seria in librarii acum am aflat ca a aparut volumul 7 Focul si abia astept sa vad daca Zoey se trezeste sau nu…

    • bianca2b spune:

      Volumul sapte nu a aparut inca.Urmeaza sa apara luna asta sau cel tarziu la Bookfest. 🙂
      Cat despre serie…imi stii parerea.E hm..”DEMENTIALA”!!

  4. RRoxana spune:

    Alta postare la care nu am voie sa citesc comentariile :-L

  5. Andra spune:

    Nu am citit cartile…mi-as dori mult sa le citesc si chiar cred ca o sa le citesc..dar deocamdata nui le am 😡

  6. mirela spune:

    ca veni vorba de carti care tebuie citite… am citit Nu plange sub clar de luna.. super.. nu va asteptati la povesti de dragoste Amurg sau actiune I`m no 4 dar e tare draguta merita citita .. este genul de carte pe care o regret ca nu era in timpul liceului meu … pe vremea cand eram eu in liceu trebuia citit Eliade si Preda, Buzura si Garcia Marquez mi-ar fi placut sa citesc pe sub banca Nu plange sub clar de luna … :))

  7. daniel spune:

    Pe cand o postare „Fanii vorbesc” cu Academia Vampirilor?

  8. vegetamirel spune:

    Imi dati si mie niste informatii despre carte?:>

Lasă un răspuns

