Fanii vorbesc!(6)

„Academia vampirilor” este seria mea preferata.Imi plac foarte multe carti,dar aceasta e asezata „acolo” undeva,in varf.

Si fiindca seria s-a terminat putem „sa vorbim” despre ce final am fi preferat(daca nu ne place cel ales de autoare),despre personajele preferate,despre Bloodlines si tot ce vreti voi.

P.S. Atentie contine SPOILERE!

5 gânduri despre „Fanii vorbesc!(6)

  1. ioanaraluk95 spune:

    mi-a placut seria mult…. :X:X:X:XX
    inainte sa apara vol 6 la noi…..venise in Brasov un targ de carte si am gasit varianta in engleza….eram atat de nerabdatoare sa aflu finalu’ ca am terminat cartea in 2 zile :X
    acum mi-am luat si vol 6 si o sa citesc cartea si in romana 😀

  2. RRoxana spune:

    Pff…Alta postare la care nu am voie sa citesc comentariile…sunt asa de trista. Propun pentru urmatoarea tura Jurnalele Vampirilor cu tot cu intoarcerea. 😀

  3. Ella spune:

    O serie exceptionala !!! Nu am cuvinte cu care sa ii pot lauda munca lui Richelle Mead :X !! Cine a citit-o stie ce zic:D !

  4. vegetamirel spune:

    As avea o intrebare:in carti nu apar creaturi super-mega-extra-giga fantastice in locul vampirilor,nu-i asa?

Lasă un răspuns

