Recenzie „A doua luna plina”

Cartea “ A doua luna plina” a aparut si la noi,prin intermediul editurii Tritonic.Daca vreti sa va comandati cartea click aici.

Cred ca majoritatea dintre voi au auzit de Kelley Armstrong,celebra scriitoare a seriei “Femei din lumea de dincolo”(“Luna plina” si “A doua luna plina”)si a seriei “Fortele raului absolute”(“Invocarea”,”Revelatia” si “Rafuiala”).

Auzisem de cartea “Luna plina” de un an si ceva si desi m-a atras nu mi-am cumparat-o pana acum(fie nu am avut bani,fie au avut alte carti prioritate).Daca cei care au citit seria “Fortele raului absolute” cred ca si aceasta serie este la fel de “inocenta” se inseala amarnic.

Este totodata diferita de FRA,dar si asemanatoare pe alocuri:seria FRA se adreseaza adolescentilor,fiind o serie(cum am spus mai sus)”inocenta”,unde finalul te tine in suspans si astepti cu nerabdare urmatoarea carte.Ei bine seria “Femei din lumea de dincolo” este o serie pentru persoane de peste 16 ani(nu am nimic cu persoanele mai mici de 16 ani care vror sa citeasca cartea,mi-am spus doar parerea) deoarece contine unele scene(nu la fel de amanuntite ca in “Georgina Kincaid”) si destul de multe crime.
In rest actiunea,personajele si ideea cartii sunt foarte interesante.

Spuneam mai sus ca am gasit asemanari intre aceasta serie si seria FRA.Nu ma refer la faptul ca in ambele serii se vorbeste despre creaturi supranaturale,ci la faptul ca am gasit asemanari intre personaje.
Elena are cateva trasaturi din ale lui Chloe(FRA),iar de Clay nici nu mai vorbesc este exact genul lui Derek(ingamfat,grijuliu,nesociabil,dar gata oricand sa se sacrifice pentru prietenii lui).De asemenea Paige(vrajitoarea)mi-a amintit de Sydney(Academia vampirilor),desi cele doua nu au aproape nimic in comun.

Revenind la subiectul cartii “A doua luna plina”…Elena este singura femeie varcolac din lume,transformata de catre iubitul ei,Clay,in urma cu 10 ani.Nu dupa mult timp dupa ce se reintoarce in Haita este rapita.De cine si de ce?Nu este palpitant pentru rapitori sa aiba singura femeie varcolac din lume in propria lor cusca?
Ei bine mai multe detalii legate de rapire nu vreau sa dau,pentru a nu va strica placerea,daca veti citi cartea.

Bineinteles ca Elena nu este singura fiinta supranaturala rapita,in inchisoare se mai gaseste si un vrajitor,o vrajitoare,inca un varcolac,samani etc.

Aproape toata actiunea cartii se petrece intr-un singur loc,sub pamant,acolo unde este Elena tinuta ostatica.La fel ca si in primul volum limbajul este colorat si presarat cu ironii(atat din partea Elenei cat si din partea celorlalte personaje).

Un singur lucru nu mi-a placut:faptul ca Nick(un alt varcolac din Haita Elenei)nu a fost prezent si in aceasta carte.Este unul dintre personajele mele preferate si imi place felul cum glumeste si cum se comporta.

Mie mi-a placut atat primul volum cat si al doilea.Iubesc stilul lui Kelley Armstrong si tinand cont ca “Luna plina” este prima ei carte…merita toate laudele!Astept cu nerabdare volumul 3,fie daca nu va mai fi Elena protagonista(sper ca pe alocuri sa mai intre si Elena,Clay si Jeremy in scena).

11 gânduri despre „Recenzie „A doua luna plina”

  1. ioanaraluk95 spune:

    si mie mi-a placut primul volum dar nu mi-am cumparat a doua carte petru ca descrierea nu m-a prea astras…..dar de curand au aparut recenzi de la carte pe bloguri si chiar ma facut curioasa cartea….asa ca poate curand o sa o citesc si eu 😉

  2. Andreea spune:

    Imi place recenzia 🙂

  3. CCAM spune:

    Dar de celelalte volume se stie ceva? Le mai publica Tritonic sau a renuntat la ele? Dar de seria lui L Hamilton cu Anita (Placeri interzise etc?)

  4. Oanna spune:

    Am citit primul volum si pot spune ca mi-a placut mult. Povestea captivanta mi-a garantat o seara super (da, intr-o singura seara am citit toata cartea). Din toata cartea razbate puternic dualismul care pot spune ca ne caracterizeaza pe majoritatea, sfasierea si lupta intre ceea ce suntem si ceea ce ne dorim sa fim. Imi doresc sa citesc si cel de-al doilea volum deoarece autoarea este foarte talentata dupa parerea mea, foloseste niste imagini vizuale excelente dandu-mi impresia ca sunt in mijlocul actiunii. Sunt sigura ca si acest volum va folosi acelasi limbaj colorat si va fi presarat cu ironii si pasaje amuzante.
    P.S: Recenzia este foarte reusita, nu ai dezvaluit prea multe detalii pentru a nu ne strica farmecul lecturii, dar ai scris destul pentru a ne dori sa citim cartea.

  5. ioana alexandra spune:

    o carte care merita citita;)

  6. ladyandreea spune:

    Frumoasa recenzie, felicitari! cat despre carte numai de bine si mie mi-a placut mult.

  7. Adelina spune:

    Cartea asta, ca si prima sunt preferatele mele. Kelley are un stil de a scrie foarte placut. Adica pur si simplu te tine in suspans cu fiecare pagina, paragraf.
    Abia astept cartea a 3-a!

Lasă un răspuns

