Fanii vorbesc!(6)

Roxana a propus ca „Jurnalele vampirilor” sa fie urmatoarea serie din cadrul rubricii”Fanii vorbesc”.Si fiindca majoritatea dintre voi au auzit de carti sau de serial va las pe voi sa „vorbiti” despre aceasta serie.

P.S. ATENTIE contine SPOILERE!

38 de gânduri despre „Fanii vorbesc!(6)

  1. ioanaraluk95 spune:

    mie mi-au placut toate cartile aparute legate de serie 😀
    nush de ce unii zic ca cartea a 5-a nu e faina….nu vad dc nu va place…?…..da sunt de acord ca e un pic dif de primele 4 vol dar nu cu mult….singurul lucru care nu mi-a placut e ca la o faza sau doua autoarea a dat cam prea mult in SF 😛
    si jurnalele lui stefan mi-a placut…..desi unele secvente se stiau din serial 😀
    si apropo de serial….ABIA ASTEPT URMATORUL SEZON 😀
    cam atat am avut de spus :”>

    • deea spune:

      Eu nu am citit inca „Jurnalele lui Stefan”Mai am 100 de pagini din „Mandrie si prejudecata” si o voi citi.

      Cat despre serial binenteles ca il astept pe al 3lea desi nu am terminat sa il ad nici pe al 2lea.Am asteptat sa se stranga mai multe episoade ca sa nu ma mai tina in suspans.(am ajuns pe la 14:D)

  2. RRoxana spune:

    Ah, ce ma bucur ca ai tinut cont de parerea mea…Cand am citit primele 4 carti eram atat de incantata de poveste… Si s-a terminat bine, dar stiam ca vor aparea altele, asa ca am asteptat al cincelea cu sufletul la gura.. A aparut…Mi l-am luat si ei bine… am fost vag nemultumita de stilul autoarei de a scrie, insa povestea a continuat sa ocupe un loc in topul meu (si inca continua). De curand am terminat si al saselea volum, si celor care sunt fani Damon, le vor placea la nebunie (mai ales finalul…fiuu…). Cat despre „Jurnalele lui Stefan”, cred ca va mai trebui sa astepte.. Si serialul cred ca e extraordinar de bine realizat, si ca imi place mai mult decat cartile. Insa mie frica pentru Stefan cum nu mi-a fost niciodata… Am fost putin suparata la ultimul episod, si iar am plans! Sa nu mai zic despre Hunters (parca asa se numea), oare iar vor destrama relatia lui Stefan cu Elena? Sau poate al lui Elena cu Damon? Cine stie ce se intampla in volumul al 7-lea…Oricum il astept din nou cu sufletul la gura (ca si pe sezonul al 3-lea, dealtfel…) . Gata am zis prea multe.

    • deea spune:

      Eu nu am citit „Suflete umbra” dar daca zici ca lucrurile evolueaza intre Elena si Damon…hmm atunci suna interesant.
      Si pe mine m-a derutat putin volumul 5,se vede diferenta de 10 ani,dar a fost dragut.

      Cat despre serial il ador:X Il ador mai mult decat cartile din cauza ca el a fost primul

  3. Andreea spune:

    Am vazut primul sezon in 3 zile si mi-a placut foarte mult.Pentru ca mai aveam de asteptat vreo 10 zile inainte de inceperea celui de-al doilea sezon si pentru ca eram nerabdatoare sa aflu continuarea povestii am decis sa citesc si cartile(pe care le-am terminat intr-o saptamana).
    Primele 4 volume mi-au placut cel mai mult.De volumele 5,6,7 am fost cam dezamagita.
    In primul rand,nu exista o continuitate intre primele patru carti si a cincea (parca personajele au calatorit in viitor: dintr-o data au telefoane de ultima generatie,cu camera digitala…).Insa am trecut cu vederea acest lucru.In al doilea rand,autoarea si-a schimbat stilul, are idei pe care nu le duce la capat si, in acelasi timp, parca si-a uitat propriile personaje.Am avut momente cand pur si simplu am simtit ca si-a batut joc de ele,mai ales de Damon-care se comporta ca un copil de 5 ani(nu vrea altceva decat sa planga la picioarele Elenei si sa-si ceara iertare intr-un mod in care vechiul Damon nu ar fi facut-o niciodata).Nu credeam ca Elena va putea deveni mai enervanta decat era,dar,surpriza,acest lucru se intampla(numai ca acum are si niste aripi).Povestea ar trebui sa fie despre vampiri.In schimb apar personaje din folclorul japonez(care, sincer, nu m-au deranjat atat de mult),copaci care se misca,”gandaci” uriasi,zane etc.Unde sunt vampirii?!
    In volumul sase sunt atat de multe descrieri(pagini intregi despre culoarea voalurilor,rochiilor…) incat am avut tendinta sa sar pur si simplu peste paragrafe intregi. Meredith si Bonnie au un singur rol: sa arate cat de “minunata” este Elena(chiar daca poarta cea mai simpla rochie,dintre toate trei ea este cea mai frumoasa…sunt destule exemple de acest gen)Am inteles:Elena este centrul universului.Toata lumea vrea sa fie cu ea/ca ea.Cat despre Stefan:este practic invizibil.
    *Spoiler* Daca ati citit cartea a sasea,stiti deja ca Damon devine om.Credeam ca aceasta idee va fi exploatata.In schimb,dupa mai putin de un sfert din volumul 7,devine din nou vampir(intr-un mod destul de usor).Nu am inteles nici pana acum care a fost rostul tranformarii lui in om,din moment ce a devenit din nou vampir(fara a se intampla nimic remarcabil). Elena devine mai egoista si mai insuportabila decat era.Seamana din ce in ce mai mult cu Katherine.Pentru ea e normal si nu intelege de ce nu poate fi cu ambii frati.Stefan se lasa pur si simplu calcat in picioare de ea.In sfarsit,intelege ca aceasta are sentimente fata de Damon(ba mai mult,chiar il saruta pe acesta in fata lui),dar in loc sa ia atitudine,se comporta ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.Desi Bonnie este pe locul 2 in topul personajelor preferate(dupa Damon) a avut momente cand m-a scos din sarite.
    Seria “Intoarcerea” a avut si momente bune si nu pot spune ca mi-a displacut in totalitate,dar eu una ma bucur ca urmatoarea serie nu va mai fi scrisa de L.J.Smith.Cred ca este timpul sa se produca o schimbare.
    „Jurnalele vampirilor” ocupa in continuare un loc in topul meu(dar si din cauza serialului).

    • RRoxana spune:

      Nu m-am putut abtine sa nu citesc acest mic *spoiler*, insa nu ma asteptam sa spui despre volumul al 7lea. Desi eu mereu cand aud ceva despre o carte, renunt efectiv la ea. Dar tu m-ai facut si mai curioasa. Bine ca n-ai spus finalul.. Si stiam eu ca va deveni inapoi vampir, el nu ar rezista ca om… El e practic vampir. Si nu am inteles niciodata de ce se numesc aceste carti „Jurnalele Vampirilor”. In primul rand, doar Elena are jurnal, si intr-un fel se povesteste din perspectiva Elenei (sau, mai rar, a altui personaj) numai ca nu se vorbeste la pers.1. Nici eu nu prea am reactionat la faza cu Damon care plange la picioareele Elenei. Pur si simplu, nu iti poti imagina asa ceva.

      • deea spune:

        Aaaaaaaa am citit si eu din spoilere desi m-am ferit:)))

      • RRoxana spune:

        Deea!! [-(

      • Andreea spune:

        Da,nici eu nu prea am inteles de ce seria se numeste „Jurnalele Vampirilor”…se precizeaza pe la inceput ca Stefan are niste jurnale,dar asta este tot.
        Cat despre volumul 7,se intampla mult mai multe lucruri decat am spus eu,asa ca poti sa-l citesti fara griji 😀

    • yoyubyta spune:

      auzi u ai volumul 7??…..yo le-am luat pe celelalte dupa net…..dar pe al 7-lea nu lam gasit deloc u de unde il ai??

      si la sfarsit elena va ramane cu Damon:X…nu??

    • vegetamirel spune:

      Si pe mine m-a enervat chestia asta! In primele 4 vol parca vampirii erau in centrul atentiei nu niste creaturi chinezesti(chinezarii lol!).Ca sa fiu sincer in vol 6 am uitat ca Damon,Stefan sunt vampiri!! Vol 6 chiar m-a dezamagit din cauza descrierilor alea insuportabile!Fara ele cartea avea 500 de pagini(aprox).Vol 6 a fost scris la repezeala asa..uitand farmecul..uitand ca cei doi frati sunt pur si simplu VAMPIRI.Din „Intoarcerea” ei bine le-au luat locul malachii,spiritele-vulpe(cand am citit de vulpea aia imbracata in alb care i-a dat buchetul lui Stefan m-am gandit doar la serialul din copilarie „Veronica”!).Seria s-a transformat cu totul..Din atmosfera mistica,din primul ciclu s-a ajuns la jigniri de mare clasa,injuraturi de coltul strazii.Mda comparati anii 90′ cu 2011.Vedeti ce va iese…Nu cred co sa iau vol 7 caci a inceput sa ma enerveze Elena.Nu as suporta sa citesc daca ar continua sa fie insuportabila.Chiar mai mult decat inainte.Iar Stefan a devenit un molau de prima clasa..”Iubita mea iubita”OMG.Doar replica aia o scoate din gura cand o intalneste pe Elena.Nu-mi place cu L.J Smith transforma acea atmosfera frumoasa din ciclul anterior si adauga alte creaturi magice!Credeam totusi ca vampirii sunt in centrul atentiei.Ei bine in cartea a 6 nu prea scrie(deloc) cum se hraneste Damon,cum vaneaza.Incep sa cred ca Intoarcerea a fost scrisa doar pt bani.

  4. Andra spune:

    Am citit primele 5 volume ale acestei serii.Am de gand sa imi cumpar si volumul 6 Suflete-umbra,si 7 cand apare.Nu am decat cuvinte de lauda pentru aceasta serie!Prima mea serie de carti,primele carti la care am simtit ca nu trebuie sa le dau jos din mana…Eu una le recomand tuturor aceasta serie.Volumul 5 parca,nu mi-a mai trasmis acelasi emotii ca primele 4..ceva parea schimbat,si totusi si acest volum mi-a placut !Acum sunt curioasa cum este primul volum din Jurnalele lui Stefan . Am cartea,dar inca nu m-am apucat de citit. O serie efectiv incitanta..cine nu a ctit-o trebuie sa o faca!

    • deea spune:

      Nici eu nu am citit volumul 6,iar volumul 5 mi se pare ca actiunea este mult mai incalcita.

    • Myruna spune:

      de acord cu Deea. In vol. 5 actiunea ste mult mai ,,incalcita” L.J. Smith a mai ,,crescut”. Volumul sase, Suflete-umbra, este exclusiv dedicat salvarii lui Stefan din Shin no Shi. Apar, intr-adevar si cateva capitole cu Matt si miss Flowers din Fell’s Church, dar nu foarte multe… Una dintre seriile mele favorite!

  5. Cristina spune:

    Astazi mi-am luat JV5 de la targ. Mda, o rusine pentru mine ca mi-am luat aceasta carte tocmai acum si nu cand a aparut, din moment ce sunt o fana a seriei , a autoarei cat si a serialului.
    Sincer, si pe mine ma faceau curioasa parerile celorlalti despre aceasta carte, eu am citit pana acum ceva ceva din ea si mi se pare in regula, practic, adica nu pot sa spun ca nu se observa stilul ei de a scrie de acum cativa ani fata de momentul actual. Cartea aceasta e bogata in replicile zilelor noastre fata de celelalte 4. Am observat asta si la modul in care Damon o privea pe Caroline atunci la inceputul cartii, gandurile lui si felul in care Elena ii „cunoastea” din nou pe prietenii ei. Acel mod de salut :)) Unele fraze au fost amuzante, dar la altele am ramas putin surprinsa. Stilul lui L.J.Smith de a scrie s-a schimbat pentru ca atunci erau alte vremuri, acum sunt alte vremuri si tot asa.
    Oricum abia astept sa o termin de citit, sa patrund mai inauntrul povestii si sa descopar noi actiuni 😀

    • deea spune:

      Ce tare de tine ca ai ajuns la targ:P.Si mie mi s-a parut ciudat modul acela de salut(am citit de cateva ori ca sa fiu digura ca exact aia scrie!)

  6. vps spune:

    Din pacate nu am citit nicuna dintre aceste carti

  7. adriyann spune:

    Ma primiti si pe mine la discuție? 😀 🙂
    Pana acum, am citit doar primele 4 volume și încă ma mai gândesc dacă sa continui cu povestea…
    Primele 4 volume au fost perfecte, au avut un final frumos. Nu era nevoie de o continuare făcută din sete de bani.
    Totuși, spoiler-ele voastre m-au făcut curios 🙂 . Cine îmi povestește cu lux de amănunte ce se întâmplă în JV5?

    • deea spune:

      Bine ai venit in clubul „Fanilor vorbareti”:>!

      Nici eu nu credeam ca era necesara o continuare,mai ales ca si-a cam pierdut farmecul,deja se vede ca autoarea nu a scris totul „din inima”(sa zic asa!)

      Mie volumul5 mi s-a parut cam ciudat(a avut unele parti care m-au socat)De exemplu:Elena ca sa recunoasca pe cineva trebuie sa il/o sarute(pe gura).Mi s-a parut o parte care putea foarte bine sa lipseasca.

      De asemenea nu mi-a placut faptul ca la inceputul cartii,Elena se comporta ca un copil de 3 ani:|si gandeste la fel ca unul.

      Voi incerca zilele acestea sa fac un rezumat si sa il postez:D

      • adriyann spune:

        Mersi, Deea.

      • deea spune:

        Nu ai pentru ce.Am uitat unele detalii si nu vreau sa spun porcarii asa ca mai bine verific:D

      • Cristina spune:

        Da, deea ai dreptate la scenele de mai sus care le-ai spus, au fost ptn ciudate si puteau sa lipseasca, dar cartea a fost buna din punctul meu de vedere (chiar daca mai am din ea 2-3 capitole), pe la mijloc a devenit mult mai interesanta, eu am fost in alerta maxima cand citeam de „posedatul Damon” si uneori nu imi venea sa cred tot ce ii facea Elenei. (sincer, totusi il preferam pe el ca fiind rau decat atunci cand statea la picioarele Elenei si plangea si le…hmmm saruta, stiu ca isi cerea iertare dar eu nu am putut sa mi-l imaginez asa, fata de cum se purta cu ea in cele 1-4 de volume).

      • vegetamirel spune:

        Am citit 108 de pagini din al cincilea volum si voi continua maine:)) Cu siguranta sarutarile acelea pe gura puteau sa lipseasca…asta a fost un mod bun de a mari numarul paginilor.Pe chestia aia s-au certat 30 de pag…Totusi imi place noul stil a lui L.J Smith.

      • deea spune:

        E bine ca iti place,pe mine nu prea ma incanta:))

  8. vegetamirel spune:

    Am vazut aici mai multe cuvinte decat am vazut in ultimele 2 zile:)).Seria asta e potrivita pt un baiat?Adica nu cumva e de gen DRAGOSTE.Dragoste chinuitoare,siropos,replici siropoase.:))Nu-mi plac dastea

  9. Madda Ilade spune:

    Mie mi-au placut mult toate cele 6 volume, insa sunt de acord cu cristina in legatura cu „pupatul pe gura” ( e o parte usor ciudatica). Totusi, astept cu nerabdare cel de al saptelea capitol. (Pana atunci ma delectez cu „Jurnalele lui Stefan” si alte carti proaspat achizitionate). 😀

  10. vegetamirel spune:

    DEEA,am promis ca o sa revin cu o parere despre Jurnalele Vampirilor.Dumnezeule si am revenit! Una dintre cele mai captivante serii citite de mine vreodata.Multumesc ca mi le-ai recomandat.SUNT SUPERBE!:D

    • deea spune:

      Ma bucur ca ti-au placut:P!

      • vegetamirel spune:

        De asemenea astept sa-mi vina vol 5 si 6 marti.Pana atunci ma delectez cu jurnalele lui stefan.Totusi m-a lasat cumva in ceata sfarsitul vol 4″Reuniunea”.Nu prea inteleg intoarcerea Elenei si cum a facut sa fie asta posibil..Sunt curios si abia astept sa citesc vol 5!

Lasă un răspuns

