20 de gânduri despre „Promotie Elefant!!!

  1. vegetamirel spune:

    Am comandat deja ceva in promotia asta,Deea! Fii pe faza vei vedea 😉

  2. vps spune:

    cate oferte buna:)..daca nu as mai avea vreo 3 colete care trebuie sa imi vina as comanda si eu cate ceva:))

    • deea spune:

      Eu nu m-am putut abtine:)) Si mai am o gramada de carti de citit.Bine ca vine vacanta!!!!

      • vps spune:

        pai de ma apuc sa caut printre oferte nu o sa ma pot abtine..asa mai bn nu intru!:))…Si eu am un teanc de carti…sper ca o sa apuc sa citesc jumate din ele:))

  3. vegetamirel spune:

    VPS,gandeste-te:Star Craft,Star Wars,Expeditia,Sirena,Academia Vampirilor,Jurnalele vampirilor la preturi buuune!!Oh ce pacat nu? Te-am facut sa salivezi:))

  4. deea spune:

    Ce carti ti-ai comandat:>?

Lasă un răspuns

