Nou in biblioteca!(9)

In ultimul timp am strans cateva carti si nu am reusit sa le pozez:d
Sa incepem…

De la Tritonic am primit:

Lily of the Valley. Lena Turner si misterul fratelui pierdut de Maria Alexandra Ion
Coraline de Neil Gaiman

Ultimul papa de Luis Miguel Rocha
Papa trebuie sa moara de Luis Miguel Rocha

De la revista ”Libertatea pentru femei” si ”Bravo” mi-am luat:


De la ziarul Adevarul mi-am luat:

Si am castigat:

Voi ce ati mai primit:D?

P.S. In curand concurs!Premiile constau in cele 4 carti primite de la editura Tritonic.

16 gânduri despre „Nou in biblioteca!(9)

  1. Papy spune:

    Frumoase carti. Sunt foarte curioasa cum este Lily of the Valley.. poate dupa ce o citesti faci o recenzie? Enjoy your books:)

  2. mmada spune:

    superr…ce de cartii:X

    unde ai castigat Urzeala Tronurilor?;))

  3. vegetamirel spune:

    Ahal..ti-au ajuns cadouasele pe luna asta:) Foarte frumoase.Ai grija,Deea,nu uita Urzeala Tronurilor are continut EXPLICIT!:)))

    Jurnalelele lui Stefan!Deci le-ai mai prins prin chioscuri?La mine in Oradea nu mai era nici prafu dupa ele.

    Spor la citit!

  4. Marya. spune:

    Frumoase carti, sa le citesti cu placere!

  5. vegetamirel spune:

    Mai la urma insemnand peste 2-3-4 ani?:))

  6. RRoxana spune:

    Foarte frumoase si foarte multe!! Lectura placuta!;)

Lasă un răspuns

