Concurs!(8)

Salut!Ce mai faceti?Ce ziceti de un nou concurs?De data aceasta sponsorul este libraria online Libris(multumesc!)

In ce consta acest concurs?

Tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu la aceasta postare in care sa spuneti ce carte v-ati dori,de pe site-ul librariei online si motivul pentru care v-o doriti.(valoarea cartii nu trebuie sa depaseasca 40 de lei!!!!)

Durata concursului este:15.06.2011-22.06.2011

Castigator va fi desemnata persoana care va avea cel mai sugestiv raspuns si va fi anuntat pe data de 22.06.2011 ora 20:00.

Daca aveti nelamuriri va rog sa lasati un comentariu la aceasta postare.

Mult succes!

Multumesc inca o data librariei online Libris!

P.S. Comentariile vor fi aprobate pe 22.06.2011:D

38 thoughts on “Concurs!(8)

  1. ioanaraluk95 spune:

    Imi doresc A doua luna plina de Kelly Amstrog.Primul volum,Luna Plina,a fost printre primele carti cititte de mine.Cand am citit-o eu eram la mare si am terminat-o imediat in 2 zile.Apoi am aflat ca pot gasi in librarii si urmatorul volum.M-am uitat pe internet la descrierea cartii si sincera sa fiu nu m-a prea atras.De curand au tot aparut pe bloguri recenzii ale acestei carti.Aceste recenzii m-au facut curioasa,deoarece nu numai actiunea cartii parea mai intriganta dar si pentru ca toata lumea a raspuns recenziilor numai cu pareri incurajatoare si pozitive.Acum sunt mai curioasa ca niciodata si vreau sa alfu continuarea povestei de dragoste dintre Elena si Clay.

  2. aayodelia spune:

    Sincer mi-as dori o multime de carti, dar cel mai mult mi-as dori „A doua luna plina” de Kelley Armstrong. De ce? Cand am citit prima data o carte scrisa de ea am ramas pur si simplu fascinata. Acea carte a fost „Invocarea” din seria „Fortele raului absolut” si nu am putut-o lasa din mana nici o clipa. De atunci ador sa ii citesc cartile si sunt pur si simplu dependenta de ele. Iar cand am citit „Luna plina” m-am convins si mai mult (daca este posibil) ca este o autoare geniala. Mor de nerabdare sa vad prin ce peripetii au mai trecut Elena si Clay si sa vad pana unde poate ajunge iubirea dintre ei.

  3. Roxana Andreea spune:

    Cartea pe care intr-adevar mi-o doresc foarte foarte mult este „Ratacire” de Lauren Kate. Am reusit sa-mi cumpar primul volum, „Damnare”, si am ramas fascinata de povestea dintre Luce si Daniel, dar nu mi-a placut ca s-au despartit la sfarsit. Sunt foarte curioasa ce o sa se mai intample si ce e cu armistitiul dintre Cam si Daniel. Cred ca „Ratacire” o sa fie la fel de deosebita ca primul volum.

  4. JuliannaM spune:

    Vai…sa stii ca mi-a fost extrem de greu sa aleg o carte…nici nu stii….Oricum, pana la urma am ales cartea „Morti pana la apus” de Charlaine Harris. De ce? Pai sincera, nici eu nu stiu exact de ce, dar stiu doar ca trebuie sa o am in biblioteca mea. In ultimul timp am citit multe carti fantastice (cu varcolaci, vampiri, necromanti, etc.). Si ce-i drept m-am plictisit de ele, dar mai multi mi-au spus de aceasta carte si m-am gandit sa-i dau si eu o sansa. Una din colegele mele avea aceasta carte cu ea la scoala, si am rugat-o sa mi-o dea si mie putin. Ce pot sa spun? Am „devorat” primul capitol si nici nu mi-am dat seama de asta. Atunci mi-am spus ca trebuie sa iau cartea neaparat, dar buzunarul de la pantaloni sunt cam stramti acum…(Scz ca vorbesc/scriu prea mult…:D)
    Si sper ca voi avea destul noroc incat sa reusesc sa castig cartea… Si in acelasi timp le urez tuturor concurentilor Mult Succes!…Gata am terminat:)…

  5. Dede spune:

    Imi plac enorm concursurile sponsorizate de libraria online Libris, iar acesta este absolut mega!:]

    Mi-aş dori să câştig cartea “Nu plânge sub clar de lună” de Heather Davis. După ce am citit rezumatul, am avut impresia că paginile cărţii sunt nişte valuri multicolore printre care se ghemuiesc crâmpeie de suspans. Ce mult mi-aş dori să văd dacă romanul e exact aşa cum mi l-am imaginat! A fost suficient să citesc titlul ca să îmi doresc enorm să aflu de ce ochiul de argint al cerului nu o lasă pe Shelby să plângă la lumina lui. De la primele cuvinte, clipele au început să se epuizeze, făcându-le loc magnificelor cuvinte ce compun recenzia. Sunt sigură că, asemenea unei amante pasioanale, Heather davis va ridica încetul cu încetul vălurile lumii ei tapate în acest roman. Pur şi simplu vreau această carte, ca să se poată naşte un nou golf liniştit în care să găsesc alinare. Cred că întregul roman e un ocean al dragostei şi al misterului ăn care mi-aş dori din tot sufletul să m-arunc…

    Mult succes tuturor participantilor!:]

  6. Eu aleg Ingerul Noptii de Becca Fitzpatrick.
    Am ales aceasta carte deoarece este vorba despre iubirea dintre un inger cazut si un om.
    Nu am citit nicio carte cu Ingeri si poate acesta este si unul din motivele pentru care am ales aceasta carte,insa ce mi-a atras cel mai tare atentia a fost faptul ca „eroina” nu s-a indragostit niciodata,ceea ce imi aduce aminte de o situatie similara.Imi doresc sa vad cum se dezvolta relatia dintre cei doi , Nora si Patch si ce obstacole vor avea de confruntat in relatia lor.
    Ceea ce e si mai interesant este dragostea pe timp de razboi.Sunt curioasa cat va rezista relatia celor doi si ce rasturnari de situatie vor aparea in aceasta lupta dintre nemuritori si ingeri cazuti.
    Doresc sa „aflu” mai multe despre ingeri,cum am spus si mai spus,nu am avut ocazia sa citesc o carte cu si despre ingeri pana acum.Sunt curioasa cum vor decurge lucrurile in descrierea ingerilor,ce puteri vor avea,si daca aceasta carte imi va schimba cumva viziunea asupra putinelor cunostiinte pe care le am despre ingeri.
    Nu are rost sa mai adaug faptul ca iubesc cartile fantasy,supranaturalul ma atrage mai mult ca orice si sunt singurele carti care imi mentin atentia ridicata pe intreaga „desfasurare” a actiunii.

  7. ioana spune:

    Buna,ma numesc ioana si as dori micutele mincinoase volumul 2.Vreau acesta carte pentru ca prima carte ma fascinat foarte mult.Am vazut si serialu pe internet si sincer nu mai pot astepta pana la sezonul al doilea,neaparat trebuie sa citesc cartea.Pur si simplu am devenit obsedata.Imi place foarte mult micutele mincinoase pentru ca e o poveste despre prietenii,secrete,disparitii.Cel mai mult imi place ca in cartea aceea nu exista numai randuri siropoase de prietenii ci imi place pentru ca prietenia se combina foarte mult cu actiunea.As dori sa castig acest concurs foarte mult.La revedere🙂

  8. Ella spune:

    Buna ! Ma numesc Ciobanu Elena . Cartea pe care eu mi-o doresc este „Sfidarea” (Jocurile foamei#3) de Suzanne Collins aparuta la editura Nemira . Imi doresc aceasta carte pentru ca ador coperta .. sinopsis-ul si in plus am auzit o multime de laude si desigur..ultimul motiv dar cu siguranta nu cel din urma ..:Am citit primul volum..pe care l-am adorat . Imi doresc foarte mult sa aflu ce mai face Katniss dar si personajul meu masculin preferat Peeta . Inchei prin a spune ca imi doresc sincer aceasta carte !

  9. Oanna spune:

    Am stat si m-am gandit mult si pana la urma am ajuns la concluzia aceasta: „O papusa sau alta” este cartea pe care mi-ar placea sa o citesc. Este scrisa de Sophie Hannah si se incadreaza in categoria cartilor thriller.
    Alice Fancourt a fost plecata doar doua ore timp in care sotul sau trebuia sa aiba grija de Florence fetita lor. In clipa in care acesta intra in camera copilului se dezlantuie cosmarul, Alice sustinand cu toata fiinta ca bebelusul din leagan nu este copilul lor.
    Descrierea m-a fascinat si m-a captivat pe deplin dorindu-mi sa citesc cartea pentru a vedea ce s-a intamplat de fapt. Sa aflu secretele intunecate pentru a dezlega misterul in legatura cu ce s-a intamplat cu Alice si micuta Florence. Cartea pare a fi un thriller complex cu accente psihologice, acest gen de lectura aflandu-se in topul preferintelor mele. Imi place sa citesc carti in care nimic nu e ceea ce pare a fi si in care pe langa dezlegarea misterului se prezinta dramele interioare ale personajelor, caracteristicile si starile acestora fiind atat de bine zugravite incat le percep o data cu cresterea intensitatii acestora. Aceasta carte pare a fi exact definitia mea pentru cartea ideala: sa citesc pagina cu pagina in incercarea de a deslusi misterul, supozitiile incep sa fie din ce in ce mai diverse iar varianta cea mai plauzibila nu e de gasit. Ador cartile in care autorul stie sa creeze o tensiune amplificata continuu si reuseste sa-l tina pe cititor cu mintea incalcita in itele subtile ale unui thriller spectaculos. Toate aceste caracteristici cred ca le va indeplini cartea „ O papusa sau alta”.

  10. Ryuu spune:

    Cartea pe care mi-as dorio se numeste Floare de noapte, floare de bar de Lea Jacobson.
    Sa fiu sincer mi-o doresc de 1 an insa mama nu are incredere in internet[mda] si nu am comandat-o iar in Motru nu este.
    Mi-as dori-o pentru ca prezinta o lume pe care nu o cunosc asa de bine, lumea Japoniei, lumea in care se afla Lea.
    Asta m-a atras la ea, faptul ca este din viata reala a autoarei, faptul ca insira lumea in care a trait ea.As dori-o foarte mult pentru a-i citi viata.
    Pot spune ca proverbul: nu poti citi oamenii ca pe o carte deschisa, nu se potriveste aici…

  11. livedew spune:

    Ritualul de L.J. Smith .

    Pentru ca imi place mult sa citesc si totusi in general prefer sa dau banii pe alte lucruri🙂 . SI de ce aceasta carte ? Am auzit prea multe lucruri bune despre ea ca sa aiba onoarea sa`mi ocupe loc in biblioteca .

  12. Waryna spune:

    Cartea dorita este Flashforward de Robert J. Sawyer.
    “Ce ai face daca ai putea zari o frantura din propriul viitor? Ai incerca sa schimbi lucrurile sau ai accepta ideea ca viitorul nu poate fi transformat si l-ai lua ca atare?”.Doua intrebari bune.Chiar ce as face?De ceva vreme ma tot gandesc care ar fi raspunsul dar nici pana acum nu l-am descoperit.Cred ca aceste cateva cuvinte mi-au atras atentia asupra cartii.Mi-as dori sa vad macar 5 minute din viitorul meu,dar totodata mi-ar fi teama.Dupa parerea mea,cartea are si o coperta sugestiva care m-a dus cu gandul la timp,chiar inainte sa citesc recenzia.De ce mi-o dorec asa de mult?Pentru ca sunt curiasa sa vad ce descopera acei savanti in cele doua minute pe care le au la dispozitie si poate asa mi-asi raspunde la intrebare.

  13. ioana spune:

    Mi-si dori cartea „Nepovestitele trairi ale templierilor romani” de Adrian Voicu
    deoarece sunt pasionata de istorie si mai ales de cavalerii templieri .

  14. Mie mi-as dori cartea Nu plange sub clar de luna – Heather Davis ,deoarece ea prezinta o poveste cu supranatural ,dar si cu adolescenti.Aceste doua tipuri fiind preferatele melempe care eu una le-as citi la nesfarsit . Am auzit deasemenea ca se pune in egala masura accent pe ambele parti ,deaceea cred ca iesit o poveste exploziva,care mie una mi-ar placea tare mult sa o citesc .

  15. Scuzati-mi primul comentariu,l-am dat din greseala ,daca poti te rog frumos sa-l stergi :”> .

  16. Just me! spune:

    Nume : Brasoava Dana Stefania
    Cartea dorita : Ritualul L.J.Smith
    Cartea dupa care eu tanjesc , de ceva vreme , ca o nebuna este “Ritualul “ , primul volum din seria “Cercul secret “ de minunata autoare L.J.Smith . Sincera sa fiu , la inceput am fost destul de reticenta cu privire la povestea despre vrajitoare , avand in vedere ca in trecut am citit Harry Potter si de atunci am trait cu iluzia ca o serie mai buna cu vrajitori nu se va mai scrie niciodata! Ei bine m-am inselat flagrant!!
    Am volumul doi ,dar din pacate volumul intai nu am reusit sa-l achizitionez , iar o colega de la scoala s-a oferit sa mi-l imprumute sa il citesc, mai tarziu urmand sa mi-l achizitionez si eu!…
    Paginile cartii m-au facut sa ma afund intr-o lume plina de fabulos , parasind lumea noastra mult prea neinsemnata si letargica si pasind cu incredere alaturi de Cassie!
    Intorsurile pe care le ia povestea ii ofera un plus de originalitate , asa cum numai L.J.Smith ar putea nascoci! E o carte care iti face sufletul sa termure cu fiecare pagina pe care o intorci , povestea avand o intensitate atat de mare incat iti acapareaza inima ca o panza de paianjen.
    Astept cu foarte foarte mare nerabdare ultimul volum din aceasta serie absolut captivanta , pana atunci singurul lucru care imi mai ramane de facut este sa ma afund in agonie , sperand ca visul de a castiga primul volum , “Ritualul” mi se va indeplini!

  17. Ryuu spune:

    Concursul se mai tine nu? adica nu am postat degeaba…

  18. Aniri Irina spune:

    Buna , trebuie sa postam un comentariu direct aici ? ca …nu prea vad nici un coment , sper sa nu fiu eu „prea blonda” :)) sau dam de vreun formular ceva ?
    Multumesc

  19. Aniri Irina spune:

    aaa oks😀 poi ..atunci ar trebui sa ma apuc de scris🙂 , Multumesc Deea

  20. anduicss spune:

    De ce îmi doresc “Hoţul de trupuri”? Din câteva motive simple şi foarte clare.
    Cartea este foarte bine scrisă. Ideile, acţiunea şi întâmplările sunt aranjate perfect şi se îmbină armonios cu caracterele personajelor. Este însoţită de un amalgam de trăiri: de la fericire debordantă, la ură nestăpânită; de la iubire electrizantă la groază înnebunitoare. Este cartea care te face să simţi pe propria-ţi piele toate aceste sentimente. Te îngrozeşte până la sânge şi-ţi provoacă a viziune foarte clară a unui maniac, iar mai devreme sau mai târziu, tu vei ajunge a fi acel maniac.
    Este tipul de carte care nu te lasă, să o laşi din mâini.

  21. Marya. spune:

    Cartea pentru care doresc sa particip la concurs este „Impecabil” de Sara Shepard.
    Am inceput sa citesc Micutele mincinoase cu destul de multe asteptari deoarece am urmarit cateva episoade din serialul bazat pe carte si pot spune ca m-a captivat pe deplin. Din acest motiv mi-am imaginat ca lectura va fi una alerta, condimentata cu suspans si situatii neprevazute, lucru care s-a si indeplinit. Serialul l-am lasat deocamdata deoparte, desi curiozitatea ma apasa, pentru a citi mai intai cartile.
    Micuţele mincinoase este povestea a patru fete pe care le leagă multe secrete mici, plus unul mare şi apăsător, numai de ele ştiut. De ele şi de prietena lor Alison. Însă Alison nu se pune la socoteală, întrucât a dispărut în urmă cu trei ani şi nimeni nu ştie ce s-a întâmplat cu ea. Cineva din umbra incepe sa le trimita mesaje fetelor despre unele din cele mai pazite secrete ale lor, semnatura acesteia fiind un simplu „A”. Sa fie vorba de Alison? Raspunsul la acesta intrebare nu l-am aflat in primul volum de aceea imi doresc sa citesc „Impecabil”. Sunt sigura ca aceasta carte va fi mult mai ampla, problemele se vor adanci si amplifica la fel ca si suspansul pe masura ce se va desfasura actiunea.
    Intrebarea care nu-mi da pace este referitoare la A bineinteles. Cum poate o singura persoana sa tina sub observatie alte patru, fiind la curent cu cele mai recente miscari ale acestora. Cate secrete poate ascunde un om, si pana cand le poate tainui, inainte de a-i macina sufletul? Dar pana la urma cati dintre noi ar putea spune ca nu au nimic de ascuns. Al cui comportament, ale cui ganduri pot purta stampila de „impecabil”.
    Sunt sigura ca aceasta carte se va ridica la nivelul asteptarilor mele.

  22. ioana spune:

    Mi-ar placea sa am cartea Dupa fapta si rasplata de Kate Atkinson deoarece imi plac cartile politiste si am auzit ca aceasta este una foarte buna si merita din plin sa fie citita .

  23. Bad Codruta spune:

    Buna!
    Cred ca daca ma gandesc bine… cititul este primul din topul pasiunuilor mele. Citesc, apoi fac recenzii,apoi discut cu toti prietenii mei despre cartea cititita si ma simt mereu ca intr-o ruleta ruseasca din care nu mai pot sa ies… am nevoie mereu si mereu sa citesc cat mai multe si diversificate povesti pentru a ma „imbogati”!…
    Cartea pe care mi-o doresc cu adroare se numeste Pygmy si este scrisa de Chuck Palahniuk, scriitor apreciat atat de mine cat si de alti critici pentru umorul sau negru!
    Mereu m-au fascinat povestile despre regimurile totalitariste, sau mai bine zis… mereu am fost interesata de istoriile comuniste. Poate si pentru ca cu doar cativa ani inainte de a ma naste eu, parintii meu au trait asupriti de aceasta cumplita „manusa rosie”. Despre acest regim este vorba si in cartea pe care sper sa o castig cu ajutorul tau. Fiind considerata o „satira culturala cutreamuratoare” in care este prezentata o banda de teroristi care apartin si sunt indoctrinati cu si dupa valorile unui stat totalitarist neprecizat. Acestia, in cardul unui asa zis schimd de experienta se infliltreaza in interiorul unor familii americane pentru a produce haos si a distruge cea mai mare putere a lumii: America.
    Sunt interesata cel mai mult de modul de gandire acelor tineri cu o mentalitate „malformata” intentionat si dusa in extremis si anume aceea de a distruge o intreaga natiune. Sunt curioasa de unde isi gasesc forta de a actiona, ideeile geniale pentru a-si dupa planul la bun sfarsit, cum sunt primiti si cum recepteaza valorile morale dintr-o familie normala….. si mai ales astept sa citesc toate acestea impletite cu satirele lui Palahniuk!
    Hmm… misiunea de a distruge America…. suna a teorie conspitrationista nu crezi? Mereu m-au interesat lucrurile oculte si ascunse de ochii omului de rand … adica de mine. Sper ca macar in aceasta carte sa descopar una din aceste teorii cu toate ca face parte dintr-o lume virtuala care imita realitatea in cele mai malitioase foarme ale sale!
    Si nu in ultimul rand imi doresc sa citesc aceasca carte pentru ca intruchipeaza un gen aparte de lectura. Nu este una din acele carti pe care o citesti azi si maine stai sa te gandesti cum se numea personajul, sau de ce varcolacul s-a transformat in vampir. E o carte ce transmitea mesaje si are impact puternic asupra cititorului. Pot spune asta fiind ferm convinsa doar de cartile anterioare citite ce apartin acestui autor (carti ca „Supravietuitorul ” sau „Monstrii invizibili”) si de recenziile si criticite citite pe internet.
    Sper sa te fi convins!
    O zi placuta!

  24. Andreea spune:

    Cadavrul din biblioteca

    Pentru inceput vreau sa spun ca imi plac foarte mult misterele. Inca de cand eram mica am vazut seriale, filme in care protagonisti au fost Sherlock Holmes, Hercule Poirot sau Miss Marple. De asemenea, urmaresc serialele CSI. Alaturi de personaje, ador sa pun cap la cap dovezi si sa sa elucidez cazuri care, la inceput, par imposibil de lamurit.
    Agatha Christie se afla pe locul doi in topul meu, dupa Sir Arthur Conan Doyle cu al lui Sherlock Holmes. Pana acum am citit doar doua carti scrise de ea: „Zece negri mititei” si „Ucigasul ABC” si am jucat si cateva jocuri bazate pe povestile sale. Miss Marple si Hercule Poirot sunt personaje simpatice, cu o minte ascutita, rezolvand orice mister, oricat ar fi el de complicat.
    As dori sa castig „Cadavrul din biblioteca”. Imi place atat titlul cat si descrierea cartii a carei protagonista este Miss Marple. Ea trebuie sa investigheze misterul unei tinere necunoscute care este gasita moarta in biblioteca familiei Bantry. Din cate am inteles, este o carte care te tine cu sufletul la gura pana la sfarsit, pe care nu o poti lasa din mana pana ce nu descoperi criminalul.

  25. Geanina spune:

    Sunt sute de carti superbe pe site-ul librariei online Libris , dar cea care mi-a furat ochii este Obsesia de P.C. si Kristin Cast. Am o mie de motive sa imi doresc acesta superba carte . Seria Casa noptii este una dintre cele mai reusite serii cu vampiri , din punctul meu de vedere , chiar cea mai reusita. Am citit cu o curiozitate imensa primele patru carti , dar din pacate, Obsesia nu am avut ocazia sa o achizitionez. De ce imi doresc acesta carte?
    Obsesia continua povestea lui Zoey si a prietenilor ei in lupta cu puterea intunecata. Imi doresc enorm sa citesc urmatoarele incercari la care este supusa acesta tanara fata , cred si sper ca ,,Pasarea Zoey’’ va reusi sa ramana la fel de puternica si sa triumfe in lupta cu Kalona.
    Cred ca acesta serie arata importanta prieteniei , Zoey nu ar fi reusit sa treaca prin aceste greutati daca nu ar fi existat prietenii ei. Aceste elemente : Vantul , focul , apa , pamantul si spiritul arata ca nimic in lume nu poti face daca nu ai prieteni. Sper din tot dufletul ca Nyx sa fie alaturi de Zoey si sa o indrume spre calea binelui, deoarece lupta importiva lui Kalona va fi foarte grea .
    Pc si Kristin Casta vor sa sublineze prin acesta serie ca viata fara prieteni nu are niciun farmec si ca orice s-ar intampla prietenii adevarati vor fi mereu alaturi de tine.
    Sunt doar cateva motive pentru a imi dori acesta carte. Sper din tot sufletul sa castig !

  26. Darkflayer spune:

    Nume:Vircan Issabel
    Carte dorita:Crescendo – Becca Fitzpatrick

    Imi doresc aceasta carte pentru ca este prima serie pe care am citit-o despre ingeri si care m-a impresionat tare mult.Nu stiam nimic de pasajele care sunt in carte si care fac parte de aseamenea din Biblie.Am citit cartea in doua zile,pentru ca nu am ami putut sa o las din mana.De la primele pagini ma cuprins curiozitatea si m-a facut sa imi imaginez fiecare scena.

  27. Andra spune:

    Din ce am vazut la librarie, imi doresc cu disperare Draga John – Nicholas Sparks.
    Stiam de Nicholas Sparks inainte sa apara The Notebook, sau Dear John sau The last song(si aici ma refer la filme), insa nu am avut sansa sa citesc nici una din cartile de mai sus. Totusi, pana sa vad Dear John, Nicholas Sparks era doar un alt scriitor ale carui carti salasluiau in biblioteca mea. De ce imi doresc atunci sa citesc Draga John? Simplu. Am vazut filmul dintr-o suflare, m-a facut sa trec prin milioane de emotii si sentimente pe care nici nu stiam ca le detin pana atunci. M-am indragostit de fiecare particica din el, de poveste, de actori si chiar si de decorul acestuia. Tocmai de aceea sunt sigura ca, odata ce voi putea citi cartea voi putea trece din nou prin toate acele emotii, de data asta mult mai intensificate pentru ca e mult mai palpitant sa iti imaginezi tu tot.
    Nu imi doresc o carte doar de dragul de a castiga ceva. Imi doresc Draga John pentru ca sunt convinsa ca e absolut superba si pentru ca am o vara lunga pe care vreau sa o umplu cu placerea cititului!! Neaparat!😀

  28. Aniri Irina spune:

    Buna ma numesc Pana Irina -Maria , si mi’as dori foarte mult sa castig cartea CRONICILE LUMII PAMANTENE de LICIA TROISI ,
    cand m’am apucat de citit carti Fantasy , cred ca nu mai aveam bani nici la facultate , toti ii cheltuiam pe diferite volume , ajungeam in Pravalia cu Carti din Constanta si plecam cu mainile pline , dar in felul aceste am inceput o gramada de serii , am ramas si un pic in urma cu noutatile , si nu am apucat sa achizitionez acest interesant volum cu toate ca pusesem ochii pe el de anul trecut , imi doresc mult ca norocul sa fie de partea mea si sa fiu castigatoarea acestui minunat volum Cronicile Lumii Pamantene .

  29. andreidanyels01 spune:

    Am ales aceasta carte, deoarece din primul moment in care am zarit-o pe uriasa masa din librarie m-am indragostit. M-am indragostit incurabil de coperta care, desi e destul de simpla, emana o inocenta, o inocenta umana detasata de lumea lupiilor din zona in care traieste protagonista. Dar, sa o luam pas cu pas. Am intrat in librarie cautand o carte buna de citit (cu toate ca am destul de multe necitite din biblioteca), cautand ceva diferit tot in aria fantasy, dar ceva care sa se deosebeasca de restul. Si am gasit. Intr-un coltisor izolat de restul lumii, la zona pentru copii am zarit Fior, primul volum din seria Lupii din Mercy Falls. Si nu m-am putut abtine, am deschis cartea si am citit primul capitol din persectiva lui Grace. Fiind destul de scurt capitolul si nu eram grabit, m-am asezat pe locurile special destinate copiilor si am citit si capitolul doi si trei si gata! M-am oprit caci trecuse destul de mult timp. Ceea ce m-am atras sa citesc in continuare este dubla perspectiva din care este scrisa cartea, ceea a fetei, Grace, si ceea a baiatului. Din pacate, am plecat acasa fara carte caci nu aveam bani sa o cumpar si de aceea mi-o doresc acum atat de mult si sper ca, cat de curand sa o pot aseza in biblioteca, dar nu inainte de a o citi!

  30. Vero234 spune:

    Buna, sunt Vero si sunt foarte pasionata de istorie, asadar sunt un mare fan al cartilor istorice. Insa nu stiam cu adevarat ce inseamna sa simti focul luptelor, apasarea vremurilor de demult pana nu l-am citit pe Henryk Sienkiewicz. Este un maestru al literaturii, care considera ca „Prezentul adânceşte dezolarea şi disperarea, trecutul dă putere şi învie nădejdile.”. Intotdeauna am fost de parere ca lumea a redresat, ca onoarea a disparut, trecutul a fost si va ramane cheia veitii adevarate.
    Intr-o zi fara o importanta anume am fost la bilbioteca scolii cu o colega. Am vazut pe raft „Potopul” de autorul mai sus mentionat si am rasfoit-o, pentru ca titlul m-a intrigat. Doamna bilbiotecara care mereu ne da sfaturi, mi-a zis „Minunata carte, are suflul vremurilor eroilor de legenda. Am stat doua nopti treaza, ca s-o citesc.”.
    „Fie, am zis. O s-o incerc.” E de la sine inteles ca am devorat-o. M-am intors peste putin timp cautand alta carte de acest autor. Din pacate nu mai aveau. Aceeasi poveste si la bilbioteca municipala. Astea fiind spune, mi-as dori foarte mult „Prin foc si sabie” de Henryk Sienkiewicz, si multumesc in numele tuturor pentru sansa pe care ne-o dai, de a castiga volumele preferate. Succes tuturor!
    PS: Pune-ti mana pe o carte a autorului, nu veti regreta. Si daca nu va va place, sau va va plictisi, cititi in continuare pentru asta este istoria noastra si suntem datori fiecare s-o stim, sa aflam macar de oamenii care au luptat , s-au sacrificat, aceia sunt umbra omenirii de astazi.

  31. B-Kitty spune:

    Am fost foarte incantata atunci cand am reusit in sfarsit sa imi cumpar Ingerul noptii de Becca Fizpatrick, mi-o doream inca dinainte sa apara in Romania chiar daca nu eram pe deplin convinsa ca mi-ar placea. Citisem indeajuns de multe recenzii care dadeau de inteles ca nu este o carte tocmai originala, dar cel mai bun lucru pe care l-am putut face a fost sa nu dau crezare acelor recenzii pentru ca imediat ce am inceput cartea nu am mai putut sa o las jos din mana. A avut mister, actiune, sacrificiu si a fost intr-adevar ceva ce nu mai citisem pana atunci, iar personajele principale sunt foarte frumos conturate. Patch este genul classic de baiat rau, dar Nora este pe alocuri bagacioasa, aventuroasa, dar in primul rand este curajoasa, nu asteapta sa fie salvata, ba chiar ea este cea care decide sa se sacrifice.
    Deci romanul pe care mi l-as dori este continuarea povestii Norei si Patch, Crescendo. De data aceasta am citit recenzii pozitive si chiar daca nu ar fi fost asa, aceasta este o serie care merita citita pentru ca in primul rand intra in categoria lecturilor usoare, dar si a genului de lectura care te tine cu sufletul la gura. (^_^)

  32. Roman Diana Manuela spune:

    „Casa era pustie si goala. Racoarea patrundea in toate ungherele. O pojghita de gheata se formase in cada. Pielea femeii incepuse sa capete o nuanta usor vinetie.
    I se parea ca o printesa, asa cum era intinsa acolo. O printesa de gheata.
    Podeaua pe care statea era rece ca gheata, dar frigul nu il deranja. Intinse mana si o atinse.
    Sangele de pe incheieturile ei se inghegase de mult.
    Dragostea pentru ea nu fusese niciodata mai puternica. Ii mangaia bratul ca si cum ar fi mangaiat sufletul care parasise corpul.
    Nu se uita inapoi cand pleca. Nu era adio, ci pe curand.”

    Acesta a fost prologul care m-a indragostit iremediabil de primul volum din seria scrisa de autoarea suedeza Camilla Lackberg, „Printesa gheturilor”. Suspansul ne insoteste pe parcursul intregului volum, personajele sunt invaluite in mister, numeroase secrete de familie ameninta sa fie dezvaluite, iar identitatea criminalului este surprinzatoare. Acestea sunt doar cateva din motivele care m-au determinat sa aleg volumul „Predicatorul”, continuarea acestei serii deosebite, si care promite sa se ridice la nivelul asteptarilor.

  33. Ryuu spune:

    Nu poti alege castigatoul mai rapid?

  34. yoana17yoana spune:

    Cartea pe care mi-o doresc de foarte mult timp este ,,Obsesia” de P.C.Cast-Kristin Cast. Am toata seria cu exceptia acestui volum. Din pacate nu am apucat inca sa le citesc pentru ca timpul meu a fost foarte incarcat cu scoala si examenele insa mi-am propus sa le citesc vara aceasta …insa imi lipseste volumul 5 ,una dintre cartile care este de mult timp pe lista mea. Libris este una dintre librariile mele online preferate. De fiecare data am comandat cu mare placere si am fost foarte multumita de seriozitate cu care au abordat fiecare comanda. Multumesc! (astazi am vazut concursul…si am inteles ca pana astazi se tine…sper ca nu am trimis comentariul prea tarziu, mi-as dori foarte mult sa particip si…sper ca am trimis comentariul unde trebuie:) )

  35. B-Kitty spune:

    :)) m-am abonat din greseala la notificari. bietul meu inbox.

Lasă un răspuns

