Concurs!Partea a doua

1 vot=0.1 puncte:D
Update!V-as ruga,daca se poate sa nu va mai votati singuri de N ori deoarece va da de gol ip-ul:))

Pana astazi la ora 22:00 veti putea vota compunerea voastra preferata lasand un comentariu la aceasta postare cu numele persoanei respective.

Atentie!Puteti vota o singura persoana!

In functie de alegerea voastra si de alegerea mea voi desemna castigatorul!

Imi cer scuze ca nu pot alege atat de usor un castigator,dar toate compunerile sunt foarte frumoase si nu ma pot hotara:(.

Succes!

37 de gânduri despre „Concurs!Partea a doua

  1. aayodelia spune:

    ioanaraluk95

  2. ioanaraluk95 spune:

    mie mi-a placut compunerea lui aayodelia :X:X:X:X:X:X

  3. Madd spune:

    Geanina cu cartea ,,Obsesia”!

  4. Ankgirl spune:

    O votez pe Geanina.

  5. Ale spune:

    Vot Geanina!
    Foarte frumoasa compunerea si seria mea preferata este tot Casa Noptii.

  6. Andreea30 spune:

    Majoritatea sunt interesante , dar cred ca o voi alege pe Geanina.

  7. Rx Marin spune:

    Pacat ca s-a incheiat , vroiam si eu sa particip ,dar nu ma prea pricep al compuneri.
    O votez pe Geanina.

  8. SBll spune:

    O votez pe Geanina.

  9. Miruna:* spune:

    Mi-au placut mai multe compuneri , dar cred ca pe Geanina o aleg (cu Obsesia).

  10. Iulia Alexandra spune:

    Geanina!

  11. Annaa spune:

    Toate sunt frumoase , fiecare si-a descris cartea/ seria preferata:)
    Cred ca pe geanina o aleg, cu Obsesia.

  12. love_to_read spune:

    Votez raspunsul Oannei

  13. AnnaLiceK spune:

    Ai dreptate….chiar e greu sa alegi dintre toti acei concurenti, pentru ca toti au scris niste raspunsuri bune. Asa ca pentru a-mi fi mai usor, am tras la sorti si cel/cea aleasa este…..JuliannaM!….Cum am spus am tras la sorti si acesta a fost rezultatul. Acum restul depinde de tine! Mult succes in continuare!:)

  14. Daniela spune:

    Eu votez cu Oanna. 😀

    Mult succes tuturor! 🙂

  15. deea spune:

    Eu o votez pe B-Kitty.

  16. RRoxana spune:

    Eu o votez pe Bad Codruta si pe Oanna. Se poate?! Te roog. Codruta ma convinge ca vrea cartea Pygmy, iar Oanna ma convinge sa citesc O papusa sau alta!

  17. Stefan spune:

    O votez pe Oanna.

  18. mmada spune:

    O votez pe Bad Codruta

  19. julie spune:

    o votez pe Bad Codruta!

  20. Simona Smical spune:

    Mi-a placut argumentarea lui Bad Codruta, deci o votez pe ea

  21. Alexya spune:

    O votez pe Bad Codruta

  22. mocanu madalina spune:

    ioanaraluk95

  23. Cristina spune:

    Consider ca Bad Codruta a avut cel mai bun raspuns. Deci, pe ea o voi vota.

  24. bianca2b spune:

    O votez pe Bad Codruta.

  25. Eu votez Bad Codruta.
    Succes tuturor!!!

  26. Andraa (: spune:

    ioanaraluk95

  27. andy spune:

    ioanaraluk95

  28. Silver spune:

    Vot Codruta Bad !!

  29. iulia spune:

    O votez pe Bad Codrutza!

Lasă un răspuns

