Concurs!(10)

Update!

Astept datele castigatorului/castigatoarei pe deeablog@yahoo.com

Felicitari!
Astazi dau startul la un nou concurs,sponsorizat de editura Tritonic!

Premiul este un exemplar din cartea „Ultimul papa” de Luis Miguel Rocha

Tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu la aceasta postare in care sa spuneti ce alta carte v-ati dori sa castigati la viitoarele concursuri sponsorizate de catre editura Tritonic!

Pentru cei care vor sa intre de doua ori in concurs trebuie sa faca un post pe blogul lor despre acest concurs,iar apoi sa imi lase link-ul catre postare.

Perioada de desfasurare a concursului este:3.07.2011-5.07.2011

Mult succes!

Multumesc editurii Tritonic!

39 thoughts on “Concurs!(10)

  1. ioanaraluk95 spune:

    mi-ar placea sa castig la viitoarele concursuri de la tritonic Dune sau Pulbere de stele😀
    http://destinulgardianului.wordpress.com/2011/07/03/concurs-ultimul-papa/

  2. RRoxana spune:

    Mi-ar placea sa castig Pulbere de stele sau Semne bune
    http://pustoaica-scrie.blogspot.com/2011/07/concurs-ultimul-papa.html
    Mult succes!

  3. Brandusa spune:

    As dori sa castig Luna Plina de Kelley Armstrong.

  4. Vero234 spune:

    Buna! Eu as vrea foarte mult sa castig Luna plina sau A doua luna plina.

  5. Waryna spune:

    Mi-ar placea sa castig Mistere venetiene de Kathryn Walker sau Cutia cu fantome de Joe Hill

  6. Madda Ilade spune:

    Mi-ar placea sa am sansa sa castig The heiress’s knight de Monica Ramirez si Mistere venetiene de Kathryn Walker.

  7. sandy spune:

    mi-e mi-ar place sa castig „Colectionarul” de John Folwes

  8. sandy spune:

    mie( ma scuzati):”>

  9. Roxana Andreea spune:

    Mi-ar placea sa castig cartea „Pulbere de stele” de Neil Gaiman.

  10. Andreea spune:

    Mi-ar placea sa castig „Cutia cu fantome”- Joe Hill sau „Copiii pierduti”- Peter Straub.

  11. Coco spune:

    Mi-ar placea sa castig „Negru de fum”

  12. Sayuki spune:

    Mie mi-ar placea de la Tritonic „Pulbere de Stele” de Neil Gaiman sau „A Doua Luna Plina” de Kelley Armstrong🙂

  13. […] Click pt a participa […]

  14. mirela spune:

    buna ziua, chiar as dori sa citesc o carte usoara si frumoasa cum este Coraline de Neil Gaiman, multumesc

  15. Darkflayer spune:

    As dori sa castig Luna Plina de Kelley Armstrong.

    Post: http://darkflayer.blogspot.com/2011/07/concurs-ultimul-papa.html

  16. Roman Diana Manuela spune:

    Mie mi-ar placea sa am ocazia sa citesc „Sotia calatorului in timp”. Bafta tuturor!

  17. monika96 spune:

    Mi-ar place sa gastig „Luna Plina” de Kelley Armstorng.
    Post: http://monika96.wordpress.com/concursuri/concurs-6/

  18. Oanna spune:

    Viriconium de M.John Harrison sau Mary renascuta de Camille de Angelis.

  19. AnnaLiceK spune:

    Eu una as vrea sa particip la un concurs, iar premiul sa fie „A doua luna plin” de Kelley Armstrong. Asta pentru ca termin prima carte si vreau sa stiu ce se intampla mai departe! Succes!!!

  20. raina32 spune:

    Buna!
    Mie mi-ar placea sa castig cartea:Son de Andrei Ruse.
    Si am postat aici:http://raina-andra.blogspot.com/2011/07/concurs.html

  21. Andu` spune:

    Mi-aş dori să câştig: Plăceri Interzise de Laurell K. Hamilton.
    Am postat aici: http://books4friends.wordpress.com/2011/07/04/concursuri-ale-lumii/

  22. Aniri Irina spune:

    Servus !
    Mi’as dori sa pot castiga „Razboiul Reginelor” de Oana Stoica Mujea .

  23. Andreea spune:

    Mi-ar placea sa castig Luna Plina de Kelley Amstrong

  24. mi-ar place sa castig Paladinul sufletelor de Lois McMaster Bujold

  25. Ioana spune:

    La un alt concurs mi-ar placea sa castig Semne bune de Nail Gailman. Sau orice alta carte scrisa de el.

  26. Nina spune:

    La un alt concurs pe site-ul editurii Tritonic mi-ar placea sa castig:Asasin la feminin (crime scene 29) de Monica Ramirez.

  27. Lory Wu spune:

    Mi-ar placea sa castig Mistere venetiene.

  28. Geanina spune:

    O carte care mi-ar place sa o castig este Soni de Andrei Ruse.

  29. vps spune:

    Mi-ar placea sa castig Pulbere de stele

  30. Irina Gabriela spune:

    „Cu sange rece si albastru” de Ivona Boitan sau chiar „Sa iubesti un inger” de Claudiu Simion.

  31. miku` spune:

    Mi-ar placea sa castig „Sarutul mortii” de Oana Stoica Mujea.
    http://screamerase.blogspot.com/2011/07/concurs.html

    miku`

  32. Andrei spune:

    Mie mi-ar placea sa castig la un alt concurs:Jurnalul unui misogin de Razvan Dolea

  33. monika96 spune:

    cand postezi castigatorul???

  34. simona spune:

    seria Oana Stoica Mujea

  35. Coco spune:

    Muuuultuuuummmeeessscccc!!!!!>:D<
    E prima data cand castig o carte prin tragere la sorti!!!!

  36. Andu` spune:

    Felicitări câştigătorului!🙂

Lasă un răspuns

