Concurs!(13)

Update!Astept datele castigatoarei pe deeablog@yahoo.com.Felicitari!

Astazi(9.7.2011) dau startul unui nou concurs,sponsorizat de catre editura Tritonic care se va incheia maine la ora 16:00,iar in jurul orei 17:00 voi afisa castigatorul.

Premiul este un exemplar din romanul „Lena Turner si misterul fratelui pierdut”.

Tot ce trebuie sa faceti este sa lasti un comentariu la aceasta postare cu raspunsul la intrebarea:

Daca ai afla un frate mai mare despre care habar nu aveai ca exista cum ai reactioana?

Si sa va abonati la blog(in caz ca sunteti deja abonati specificati in comentariu,iar daca nu sunteti,specificati ca v-ati abonat acum)

Pentru a va abona apasati butonul „Inscrie-ma” din partea dreapta-sus

Mult succes!

Multumesc editurii Tritonic!

25 thoughts on “Concurs!(13)

  1. RRoxana spune:

    In primul moment, as ramane cu gura cascata. Apoi cred ca as fi coplesita de emotii (furie, mirare, entuziasm), iar dupa as fi teribil de suparata pe parintii mei, insa ar trebui sa fie vriun motiv la mijloc. O sa incerc sa aflu cat mai rapid care a fost acest motiv, iar apoi sa il caut pe acest frate. Si sa il cunosc.
    Cum va fi ales castigatorul?

  2. ~Erin spune:

    ~Daca ai afla un frate mai mare despre care habar nu aveai ca exista cum ai reactioana?
    As incerca sa raman calma , pentru ca emotiile se pot citi cu usurinta pe chipul meu, la fel ca si slabiciunile. Apoi as incerca sa caut urme ale existentei lui, poate niste amintiri lasate de parintii mei sa piara intr-un album cu fotografii.

    Sunt deja abonata la blog.

  3. Geanina spune:

    Cred ca as face tot posibilul sa il cunosc, mereu mi-am dorit un frate mai mare care sa ma protejeze!
    L-as cauta, voi face tot posibilul sa iau legatura cu el.

    M-am abonat!

  4. monika96 spune:

    Numele meu este Troie Monica,iar daca as afla ca am un frate,de care nu stiam pana acum,probabil as avea cea mai rea reactie pe care ar fi vazut-o pana atunci parintii mei.In primul rand m-as enerva,apoi as incepe sa tip la ei.Sa le reprosez ca au fost niste parinti egoisti deoarece au tinut toate astea in secret,si sa le spun gestii de genu “va urasc” si multe altele.Apoi cand m-as mai linistii probabil ca ori as incerca sa vorbesc cu parintii mei ca niste oameni civilizati,ori as pleca de acasa pentru a ma duce sa imi caut fratele.

  5. Ana Loveless spune:

    Daca as afla ca am un frate mai mare despre care habar nu aveam ca exista, prima reactie ar fi: cum ăăăăăăăă?
    Mi-ar veni in cap diferite scenarii cu privire la conceperea lui, la faptul ca unu din parintii mei ar fi avut vreo relatie cu altcineva, probabil in timp ce erau casatoriti.
    Iar daca m-as gandi mai bine mi-as da seama ca oricum nu mai conteaza, ce a fost a fost, important e ca am aflat si ca probabil pot sa-l si vad.
    Insa n-as fi de ideea ca o data ce s-au aruncat cartile pe fata, asa zisul meu frate ar avea aceleasi drepturi ca si mine in acea familie sau ar trebui sa „reintregim” familia.

    M-am abonat.

  6. M-am abonat.
    Daca as afla ca am un frate mai mare,as ramane socata,apoi as trece la starea de uimire si la sfarsit mi-as reveni si as incerca sa-l gasesc prin orice mijloace,fie ele ortodoxe sau mai putin ortodoxe.As face orice sa-l gasesc,iar chemarea sangelui este mare asa ca sigur la un moment dat ne-am regasii.

  7. Andreea spune:

    Daca as afla ca am un frate mai mare, prima mea reactie ar fi: „Wow ce tare!” Mereu mi-am dorit, asa ca la inceput as fi incantata dar dupa cateva minute probabil ca as incepe sa-mi pun cateva intrebari mie si parintilor. As afla toate detaliile pe care eu pana acum nu le stiam si m-as intalni cu acest frate, sa aflu si varianta lui. Si mai mult ca sigur as cere sa se faca un test ADN inainte de a avea prea multa incredere in respectivul. Dar per total cred ca as fi destul de incantata.
    Cred ca m-am abonat😀 (nu sunt foarte sigura :”>)

  8. Andra spune:

    Cred ca ar fi cel mai mare soc pe care l-as putea avea in viata mea. Probabil ca in prima instanta ar fi negarea- as spune ca parintii ma mint sau glumesc cu mine. Apoi ar fi furia. As fi ingrozitor de furioasa si cred ca as urla si as reprosa si insulta, desi nu pot spune ca sunt o fire prea vulcanica. In final ar fi acceptarea. Pana la urma sunt destul de mare incat sa accept anumite situatii, chiar si iesite din comun, insa nu cred ca as fi in stare(sau nu cred ca as vrea) sa-l caut si sa-l gasesc pentru ca nu as avea in comun absolut nimic cu el. Dada…sangele apa nu se face, dar conteaza foarte mult si modul si mediul in care ai crescut.

    M-am abonat.

  9. books4iulik spune:

    „Daca ai afla un frate mai mare despre care habar nu aveai ca exista cum ai reactioana?”

    Pai, prima mea reactie ar fi ca as incepe sa rad, crezand ca glumesc (chiar asta este prima reactie pe care o am cand sunt socata). Apoi cred ca as ramane cu gura cascata si cu ochii iesind din orbite din cauza socului. Si astfel vor incepe intrebarile.
    1. „Sunteti seriosi?”
    2. „Unde este?”
    3. „Cand s-a intamplat asta?”
    Si intrebarea cea mai importanta…
    4. „Si cand aveati de gand sa-mi spuneti?”
    Astea cred ca ar fi reactiile mele:).

    PS. Acum m-am abonat!

  10. Darkflayer spune:

    As fi surprinsa.Probabil la cinceput nu l-as accepta ,as avea o oarecare indoiala.as vorbi cu parintii mei ca sa ma lamuresca si sa imi spuna adevarul.Apoi probabil il voi da o sansa si voi incerca sa vorbesc cu el.

    M-am abonat

  11. Andu` spune:

    Dacă ar fi să aflu că am un frate, mai mic sau mai mare, mi-e indiferent, aş fi… fericit!🙂 La început aş fi suferit un şoc, apoi un val de entuziasm m-ar copleşi, iar în final aş fi nerăbdător să-l întâlnesc.
    Şi acum îmi terorizez părinţii cu întrebarea „când îl face-ţi pe al doilea eu?”, deşi, mi-am întrecut ambii părinţi în înălţime,încă mai sper că o să mi se arate fratele, pentru că tata a avut multe aventuri în tinereţe (dar nu-mi împart averea cu el) şi punct.!:))

    sunt deja abonat blog-ului🙂

  12. Waryna spune:

    Daca as afla ca am un frate mai mare,cred ca as ramane cu gura cascata:D si as incerca sa fiu sigura ca nu e un vis.Apoi as incerca sa-l cunosc mai bine si as avea o cearta serioasa cu parintii.Oricum in final as fi foarte bucuroasa pentru ca s-ar mari familia si pentru ca mi-am dorit,de mica,un frate.

    Sunt deja abonata:D

  13. piticmic spune:

    La ce crai era tata cand era burlac, nici nu m-as mira sa am vreun frate mai mare🙂 Cum as reactiona daca as afla ca am un frate mai mare despre existenta caruia nu stiam? Pai presupun ca as fi un pic surprinsa, m-ar apuca rasul pana as realiza ca vorbesc serios. Apoi iarasi m-ar apuca rasul si i-as intreba cine este si unde este ca sa il contactez. As incerca sa socializez cu el pentru a ne cunoaste si pentru a ajunge cu timpul sa ne intelegem ca niste frati adevarati. Insa as fi mereu atenta la reactiile lui un timp, ca nu cumva sa am surprize neplacute din partea lui, pana ar ajunge sa ne accepte pe mine si pe ceilalti 2 frati mai mari ai mei. De ce am siguranta ca pana la urma s-ar atasa de noi 3? Pentru ca o sa vrea sa aiba parte de afectiunea si loialitatea noastra cand ar vedea cat de bine ne intelegem eu cu fratii mei mai mari si ca am face aproape orice unul pentru celalalt.

    PS: M-am abonat si eu acum🙂

  14. Daca as afla ca am un frate probabil as ramane la inceput foarte surprinsa, dar in acelasi timp m-as bucura, deoarece sunt singura la parinti si mi-ar prinde bine sa stiu ca am pe cineva pe care as putea sa ma bazez.

    M-am abonat si eu la blog.

  15. Madda Ilade spune:

    Daca as descoperi ca am un frate, cred ca,initial, as pune aproximativ un milion de intrebari legate de el, apoi as incerca sa il contactez, sa vorbesc cu el, sa aflu mai multe detalii despre viata lui. La urma urmei, intotdeauna mi-am dorit un frate mai mare!😀

  16. monika96 spune:

    uraa!!!!!!!!!
    sper ca ai primit mail-ul meu

  17. RRoxana spune:

    Felicitari Monica!

  18. monika96 spune:

    am primit cartea!

Lasă un răspuns

