Leapsa!

Am primit mai demult leapsa de la Roxana si imi cer scuze ca nu am raspuns mai repede,dar nu prea aam avut timp.

Cerinta era sa spun care sunt primele 10 activitati preferate ale mele:

1.Lectura-sincer nu imi imaginez viata fara carti!(si nu cred ca sunt singura)Prima carte pe care am citit-o a fost.de fapt o serie „Harry Potter”.Cred ca atunci am prins gustul pentru genul fantasy:d

2.Vizionatul filmelor-in special daca este vorba de un film bun!

3.Calatoriile ar fi daca as putea calatori mereu…(in locuri pe care nu le-am mai vizitat pana acum,bineinteles!)

4.Inotul-cat de mult imi place apa:))

5.Muzica-in caz ca imi place o melodie foarte mult o ascult de n ori!

6.Fotografiatul-imi place atat de mult sa fac forografii,iar dupa aceea peste cativa ani sa le revad!

7.Animalele-nu chiar toate imi plac cele pufoase si jucause.

8.Bloggaritul-imi placesa a impartasesc si voua parerile mele despre carti etc.

9.Imi place sa rad

10.Sa imi fac curat in biblioteca

Mai departe o dau oricui vrea sa o ia:D

2 thoughts on “Leapsa!

  1. ioanaraluk95 spune:

    primele tale cativitati preferate (1,2,3) sunt si activitatile mele preferate….in legatura cu restu…sunt cateva care lepartic si eu cateodata😀

  2. RRoxana spune:

    Super! Ce mi-ar placea sa stiu si eu sa inot :-<

Lasă un răspuns

