Nou in biblioteca!(11)

Saptamana aceasta am mai strans cateva carti si m-am gandit sa vi le arat si voua:d.Cu cele de la editura Tritonic in curand vor urma concursuri,asa ca stati pe aproape!

De la editura Tritonic am primit:

616. Totul e infern de David Zurdo Saiz Angel Gutierrez Tapia
Sotia calatorului in timp de Audrey Niffenegger

Un Lun Dun de China Mieville

Indicii anatomice de Oana Stoica Mujea
Si mi-am luat si cel de-al treilea volum al seriei „Jurnalele lui Stefan” impreuna cu revista Bravo

Casa doctorului Dee de Peter Ackroyd am castigat-o pe blogul Sabinnei.
Cele noua chipuri ale inimii de Anita Nair am castigat-o pe blogul lui Andrei.

Voi ce ati mai primit?

10 thoughts on “Nou in biblioteca!(11)

  1. Madda Ilade spune:

    Eu mi-am luat si eu cel de-al treilea volum al seriei „Jurnalele lui Stefan”, am primit „Orasul oaselor” si am planuit sa imi cumpar seria „Fortele raului absolut” care va aparea cu Bravo.
    „Un lun dun” pare o carte tare draguta ( abia astept concursul!)

    Te invit sa participi la concurs si pe blogul meu pentru a castiga o carte la alegere:
    http://thepurplespringgirl.blogspot.com/2011/07/concurs-libris-200-followers.html

  2. Renate spune:

    Suuper carti…Ai mult noroc la concursuri.
    Tine-o tot asa cu blogul!:)

  3. RRoxana spune:

    O sa iti placa Sotia calatorului in timp! Si Un Lun Dun pare tare simpatica.😀 (ma rog, macar coperta :D)

  4. Waryna spune:

    O groaza de carti frumoase.Lectura placuta!🙂

  5. Andra spune:

    Cate carti mirifce! Lectura placuta!

  6. mikaella15 spune:

    Ai idee cand o sa putem comanda Nesatul si de pe net?Am avut ghinion si de la chiosc se epuizaseraT_T

Lasă un răspuns

