Concurs!(14)

UPDATE Fiindca nu am primit datele castigatorului am fost nevoita sa aleg altul.Castigatorul este nr 13:Darkflayer

Momentan nu am primit datele castigatorului.In caz ca nu le voi primi pana maine la ora 14:00 voi alege alt castigator.

Ei bine ce ziceti de un nou concurs?

Premiul este cartea „616 totul e infern” de David Zurdo Saiz si Angel Gutierrez Tapia.

Pentru a participa tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu la aceasta postare cu raspunsul la intrebarea

Ce numar a fost atribuit initial Fiarei, in Apocalipsa Sfantului Ioan?(Raspunsul il gasiti aici click)

Perioada de desfasurare a concursului este: 26.7.2011-1.8.2011

Multumesc sponsorului acestui concurs editura Tritonic!

Mult succes!

53 thoughts on “Concurs!(14)

  1. Numarul atribuit Fiarei in Apocalipsa Sfantului Ioan este 666.

  2. RRoxana spune:

    Numarul care a fost atribuit Fiarei este 666.😀
    – Imi plac atat de mult concursurile tale pt ca termenii sunt scurtii (nu 2-3 saptamani :D)

  3. Andreea spune:

    Raspuns: 616🙂
    Succes tuturor!

  4. Waryna spune:

    666😀

  5. numarul initial atribuit fiarei este 616
    Succes tuturor!

  6. Raina-Andra spune:

    Numarul 616 este atribuit, initial, in Apocalipsa Sfintului ioan, Fiarei, adica lui Lucifer incarnat.

  7. Numarul 616 este atribuit lui Lucifer,sau Fiarei(cum mai este numit) in Apocalipsa Sfantului Ioan.
    (Tin sa adaug ca am citit cartea de la biblioteca,insa vreau sa o am si in biblioteca mea personala!Cartea este destul de ok,din punctul meu de vedere.M-a impresionat sfarsitul si exorcismul care are loc in carte!Merita!)

  8. Vero234 spune:

    Numarul initial atribuit a fost 616.

  9. Oanna spune:

    Numarul initial atribuit Fiarei a fost 616.

  10. Ioana spune:

    Numarul initial atribuit fiarei este 616.
    Succes tuturor!

  11. Roxana Andreea spune:

    Numarul atribuit initial Fiarei este 616.

  12. andreidanyels01 spune:

    666

  13. Darkflayer spune:

    Numarul atribuit Fiarei in Apocalipsa Sfantului Ioan este 666.

  14. mimirelush spune:

    Numarul 616 este atribuit fiarei.

  15. min spune:

    Numarul 616 este atribuit, initial, in Apocalipsa Sfintului ioan, Fiarei, adica lui Lucifer incarnat.

    Deci 616.

  16. Cristina spune:

    Raspunsul este 616.

  17. Gheorghiev Alexandra Ioana spune:

    Numarul atribuit Fiarei in Apocalipsa Sfantului Ioan este 666.

  18. min spune:

    Eu zic ca nu ar fi corect ca ceilalti, care au gresit , sa schimbe…parerea mea.

    • Roxana Andreea spune:

      Si eu am aceeasi parere, trebuiau sa fie atenti de la inceput, dar no……. Cel mai bine ar fi sa nu se mai afiseze raspunsurile.

    • vegetamirel spune:

      Nu spun asta pt ca am fost unul dintre cei care au gresit..insa in Biblie asa scrie(am citit in Biblie acum cativa ani Apocalipsa lui Ioan)Numarul Fiarei 666…Daca eram siguri de un raspuns nu trebuia sa-l cautam in link…deci Deea ne-a ajutat pe toti si cu link-ul…
      Oricum este alegerea Deei.

  19. andreiutz1997 spune:

    616 era initial numele atribuit

  20. deea spune:

    Oricum majoritatea care au gresit nu vor modifica deoarece nu mai „trec” pe aici decat atunci cand se afiseaza castigatorul.

    Am pus aceasta intrebare pentru a nu lasa un comentariu gol.La celelalte concursuri nu se vor mai afisa raspunsurile.

  21. Oanaa XD's spune:

    Numarul atribuit initial Fiarei este 616.

  22. Andra spune:

    616 este numarul atribuit initial Fiarei.

  23. Oanaa XD's spune:

    Pana la urma cei care si’au modificat raspunsul vor mai fi lasati sa participe?:)

  24. Renate spune:

    Raspuns:616
    Tin sa mentionez ca nu este prea corect modul in care ii lasi pe toti sa isi editeze raspunsurile.Sa fie atenti de la inceput si daca nu sa isi asume greseala.Si pentru afisatul rapunsurilor sunt in totalitate deacord cu ceilalti.

  25. Nina spune:

    616 este numarul atribuit initial Fiarei.

  26. deea cand afisezi castigatorul?;;)

  27. Andreea spune:

    Felicitari!

  28. Vero234 spune:

    Aoleu. Eu castigasem prima data? :(((((( Din pacate am fost bolnava in ultimele zile si n-am putut sta la calculator…..Asta e. Felicitari noului castigator.

  29. Darkflayer spune:

    multumesc.nu ma asteptam.

Lasă un răspuns

