Concurs!(16)

Update!Castigatorul este nr. 16 :Alex Raicea.Felicitari!
Astept datele pe adresa deeablog@yahoo.com pana pe 6.9.2011 ora 20:00(in caz ca nu le voi primi voi alege alt castigator)
Lista cu participantii o puteti gasi aici:lista
De data aceasta sponsorul este libraria online Libris.

Premiul este carteaFior” de Maggie Stiefater.

Perioada de desfasurare a concursului este 05.8-30.8.

Tot ce trebuie sa faceti este sa trimiteti un mail la adresa deeablog@yahoo.com cu numele vostru real(+nickname) si raspunsul la intrebarea

Ce puteti gasi pe libraria online Libris?(raspunsul consta in 4 cuvinte)

Mult succes!

Multumesc sponsorului acestui concurs libraria online Libris

22 thoughts on “Concurs!(16)

  1. Andreea spune:

    Multumim pentru concurs!🙂

  2. foarte frumos concursul,felicitari!

  3. Alle&Kyra spune:

    Multumim pentru concurs!

  4. anuska21 spune:

    interesant concurs

  5. Andra spune:

    Hmm…imi place premiul concursului…dar nu imi dau seama de raspuns :))

  6. AlexIvaskov spune:

    dar trebuie sa fim abonati la blog?si la ce mai trebuie nickname daca trecem numele nostru intreg?

  7. AlexIvaskov spune:

    aha….ms deea;)aaa si castigatorul cum va fi ales?:D

  8. AlexIvaskov spune:

    daca este cu random atunci sper sa am noroc si sa castig pentru ca dupa cele auzite(numai laude)imi doresc mult sa o citesc:X

  9. alexa spune:

    super cartea

  10. Oanaa XD's spune:

    Draguuuta cartea❤

  11. vreau carta asta….sper sa fie a mea

  12. Larisa M spune:

    Multumim pt concurs🙂

  13. AlexIvaskov spune:

    Trebuie sa castig neeaparat cartea asta:D:D:X

  14. Gheorghiev Alexandra Ioana spune:

    sper sa castig cartea asta:X…imi doresc foarte mult seria asta:X:D

  15. min spune:

    frumos..eu nu sunt pe acolo.. T_T’

    • deea spune:

      „Perioada de desfasurare a concursului este 05.8-30.8”

      Pana pe 30.8 s-au facut inscrierile.Am afisat castigatorul astazi deoarece am fost in vacanta.

  16. AlexIvaskov spune:

    deea,ti-am trimis mail-ul,am trimis toate datele?cam pe cand imi va ajunge cartea?:X:D

Lasă un răspuns

