Nou in biblioteca!(13)

Nu am mai postat de mult in cadrul acestei rubrici,dar nu am mai strans nici foarte multe carti.Astazi am primit un colet pe care il asteptat de foarte mult timp si fiindca s-au strans mai multe carti mi-am facut timp si am reusit sa postez.


Gossip girl:Pentru ca merit de Cecily von Ziegesar
Gossip girl:Vreau totul de Cecily von Ziegesar
Gossip girl:Nu am uita de Cecily von Ziegesar


Captiva de L.J. Smith
Puterea de L.J. Smith


Impecabil vol 2 Micutele mincinoase de Sara Shepard
Fior vol 1 Lupii din Mercy Falls de Maggie Stiefvater


Jurnalul unui pusti 3 de Jeff Kinney

14 gânduri despre „Nou in biblioteca!(13)

  1. Alex spune:

    Felicitari pentru noile achizitii! Inca nu am inceput seria Jurnalul unui pusti si de mult imi doresc pentru ca ador benzile desenate. Tu ai citit primele doua volume? Cum ti s-au parut? Si vroiam sa te mai intreb si de Micul Print pe care am zarit-o in biblioteca daca merita citita. 😀

  2. ladyandreea spune:

    Super carti, am si eu cateva dintre ele. Spor la lectura!

  3. RRoxana spune:

    Ce de carti! Lectura placuta! 😉

  4. andreyutza spune:

    WOW ce de carti hmm vreau si eu atatea carti,lectura placuta si alte mii de carti super de citit o si desigur sa primesti si o bibloteca unde sa le pui.

  5. Anda spune:

    Bunaaa
    Ai putea sa imi trimiti si mie prin posta(contra cos) primele 4 volume din gossip girl?
    Trimite-mi email daca te hotărăști.
    Multumesc!

Lasă un răspuns

