Top 5 carti/serii preferate!

Fiinca ieri am stat sa ma gandesc care sunt cele mai frumoase carti pe care le-am citit si care mi-au placut foarte mult,m-am gandit sa fac un post cu primele 5 serii/carti.
Sincer sunt atat de multe carti care mai de care mai dragute si interesante incat imi este foarte greu sa le aleg pe primele 5.

Dar topul vostru care e?


Pe locul 1 este seria „Academia vampirilor” de Richelle Mead.A fost printre primele serii citite care m-a tinut in suspans de la prima pana la ultima pagina.

Pe locul 2 se afla seria „Vampirii din Morganville”

Pe locul 3 am ales seria „Casa noptii”,desi sa o spun sincer mi-ar fi placut sa se termine undeva pe la volumul 6,deoarece de la volumul 7 incolo nu mai este atat de „plina de suspans”

Pe locul 4 este seria „Instrumente mortale”

Pe locul 5 este seria „Lupii din Mercy Falls”

8 gânduri despre „Top 5 carti/serii preferate!

  1. lavander spune:

    1.seria mea preferata e harry potter, cu ea am descoperit cititul ca placere
    2. academia vampirilor, seria mea preferata cu vampirii, am plas, am ras si cam era sa iau un 4 la sc, pt ca in loc sa invat am citit
    3. vampirii din morganville, abia astept volumele urmatoare
    4.twilight, deja calsic printre vampiri, dar cu ea a inceput fenomenul
    5.jurnalele vampirilor, sei srialul este absolut superb, iar l.j. smith scrie fantastic

    • deea spune:

      Ai citit seria „Cercul secret”?Mie mi-a placut mai mult decat seria „Jurnalele vampirilor”

    • Zipyღ spune:

      NU-mi vine sa cred ca mai este o persoana care citeste in timpul orelor carti. Eu astazi in timpul orei de romana citeam Carpe corpus, noroc ca eram in ultima banca si nu ma vedea de colegii din spate. Vai ce bine este sa stai in a cincea banca.:D

  2. Andreea spune:

    Si mie imi plac seriile mentionate de tine si altele, insa imi este greu sa le asez intr-un top al preferintelor.

  3. Andreea spune:

    Am uitat sa mentionez ca-mi place si nou banner.

  4. vps spune:

    Din pacate nu am citit nicio serie din cele prezentate de tine:(

Lasă un răspuns

